هاشمی‌نسب: رفتم استقلال، گنده‌تر از مجتبی محرمی که نبودم!

بازیکن حقش را می‌خواهد!

مهدی هاشمی‌نسب از بازیکنانی بود که فوتبال ایران را وارد جاده حرفه‌ای شدن کرد. در شرایطی که او 4 گل به استقلال زده بود در اقدامی غیرقابل تصور به تیم رقیب پیوست تا وقتی برای نخستین بار در دربی مقابل تیمش به میدان می‌رود واکنش‌های متفاوت هواداران پرسپولیس را به همراه داشته باشد. آنها با سر دادن شعارهایی از جمله «مهدی بیا پول بگیر»، «مهدی اسکناس نسب»، «بی‌غیرت» و... حسابی از خجالت این بازیکن در آمدند. سال‌ها از آن اتفاق می‌گذرد و هنوز هم خیلی‌ها وقتی هاشمی‌نسب را در خیابان می‌بینند از او درباره آن انتقال می‌پرسند. به بهانه نشان دادن پول به بازیکنان پرسپولیس به سراغ هاشمی‌نسب رفتیم تا از او درباره این اتفاق سوال کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۵۱۹۲

حرکتی مشابه رفتاری که با شما انجام دادند در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن تکرار شد.

متاسفم. واقعا حق بازیکنان پرسپولیس این است؟ آنها قرارداد دارند و طبق این قرارداد حق و حقوق شان را می‌خواهند. این چه عادت بدی است که راه افتاده. تا بازیکنی اعتراض نکند کسی برای او حقی قائل نمی‌شود؟ واقعا خود شما مجانی کار می‌کنید؟ چند وقت حاضر هستید به عشق مدیر مسئول‌تان سر کار بروید؟

هواداران و...

هوادار؟ هوادار حق دارد، اما مگر مالک تیم است؟ مگر پول بازیکن را می‌دهد که از او طلب دارد؟ مگر ارث پدرشان را می‌خواهند؟ طارمی تا همین یکی دو هفته پیش عزیز بود حالا چه اتفاقی افتاده که برایش پول پاره می‌کنند و... .

بازیکنان در مقطعی هم حق دارند. به هر حال آنها قرارداد بسته‌اند و... .

دقیقا همین طور است. آقایان می‌نشینند و دوپهلو حرف می‌زنند. یکجا می‌گویند بازیکن حقش را می‌خواهد و در جایی دیگر می‌گویند بازیکنی بزرگ‌تر از استقلال و پرسپولیس نیست. نزنید این حرف‌ها را. چرا واقعیت را نمی‌گویید؟ چرا آن چیزی که درست است را نمی‌گویید؟ چرا مدام به فکر منفعت خودتان هستید؟ حرف نزنید یا اگر حرف می‌زنید درست بزنید. بازیکن حقش را می‌خواهد و باید حق او را بدهید.

فکر می‌کنید چرا این اتفاق برای آقای گل پرسپولیسی‌ها افتاد؟

من تعجب می‌کنم از بازیکنانی که از لحاظ فنی قوی هستند، اما می‌ترسند. بابا یک کم دل و جگر داشته باشید. همیشه این فوتبال نیست. همیشه زندگی بر وفق مراد نیست. من آنقدر که با این خاطرات اینچنینی در زندگی‌ام خوشحالم با خاطرات فوتبالی‌ام خوشحال نیستم. تودهنی محکمی به خیلی‌ها زدم. خدا هم کمک کرد و توانستم موفق شوم. من رفتم استقلال و بهترین تصمیم را گرفتم. اگر نمی‌رفتم چه بلایی سرم می‌آمد؟ الان بنده خدا مجتبی محرمی چه وضعیتی دارد؟ چرا به دادش نمی‌رسند. اصلا بیان این حرف‌ها فایده‌ای ندارد، اما من گنده‌تر از محرمی نبودم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها