رییس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال:

رای بازی ایران و چین نهایی است

رییس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال می گوید رای فیفا درباره اتفاق دیدار ایران و چین نهایی است و هیچ جریمه دیگری در انتظار ایران نخواهد بود.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۰۰
رای بازی ایران و چین نهایی است

به‌ گزارش ‌جام جم آنلاین از ایسنا، پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و چین در روز هشتم فروردین ماه که بی نظمی‌ها و تخلفاتی از سوی هواداران ایران انجام شده بود، فدراسیون فوتبال ایران در انتظار جریمه ای سخت و شاید محرومیت از سوی فدراسیون جهانی فوتبال بود چرا که در این بازی با نارنجک دستی داور مورد اصابت قرار گرفت و همچنین تماشاگران بیش از ظرفیت ورزشگاه بودند.

با این حال فیفا خیال فدراسیون فوتبال از بابت احتمال بدون تماشاگر بودن دیدار ایران و ازبکستان را راحت کرد و تنها به جریمه ۵۰ هزار فرانکی برای تخلفات این بازی بسنده کرد.

رییس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال در این باره، گفت‌: آرای تخلفات این بازی صادر شده است و با توجه به این که داور بازی تا حدود ۲۵ ‌دقیقه کر شده بود و چیزی را نمی‌شنید، احتمال می دادیم جریمه سنگین‌تری را متحمل شویم، اما خوشبختانه فیفا ما را محروم نکرد و تنها ۵۰ هزار فرانک جریمه مالی کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که این رای اعتراض چینی‌ها را دنبال داشته و آیا احتمال جرایم دیگری هم هست، گفت‌: این رای نهایی است و فیفا تذکری هم بابت این موضوع به ما نداده است.

حمیرا اسدی درباره روند آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا و AFC گفت‌: درباره رقم دقیق پول بلوکه شده ایران حضور ذهن ندارم، اما AFC از ما شماره حساب خواسته است تا به زودی پولمان را واریز کنند. پول بلوکه شده ما در فیفا در گیر مراحل اداری است و فعلا واریز نمی‌شود.

وی درباره هماهنگ شدن بازی و اردوی تدارکاتی برای تیم‌ ‌ملی فوتبال نیز گفت‌: هنوز چیزی نهایی نشده و در حال‌ رایزنی هستیم تا بهترین بازی و اردو را برای تیم‌مان فراهم کنیم.

رییس کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره این که چه زمانی نمایندگان فیفا برای بررسی امکانات ایران به منظور گرفتن میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال به ایران می آیند، گفت‌: هنوز هیچ نامه‌ای به دست ما نرسیده است و زمان دقیق بازدید آنها مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها