هدیه روز معلم

فردا روز معلم است. روز تجلیل از معلمان خوب و دلسوزی که یک‌سال برای تعلیم و تعلم زحمت می کشند و از جان مایه می گذارند تا دانسته‌های خود را به شاگردان انتقال دهند. روز معلم زمانی است برای تجلیل از این بزرگواران و ابراز قدردانی از محبت آنها.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۱۲

حالا زمان تقدیم هدایاست. برخلاف تصور رایج، گران بودن و مبلغ هدیه نیست که فرد دریافت‌کننده را خوشحال می‌کند، مهم‌تر از آن حس خوب و حتی نوع کادوپیچی و درست کردن ظاهر هدیه است. کادوپیچی هنرمندانه نشان می‌دهد شخص هدیه‌دهنده به دریافت‌کننده علاقه داشته و برای خوشحال کردن او زمان صرف کرده است. اگر شما هم با این نظر موافقید برای درست کردن هدیه مناسب روزمعلم دست به کار شوید و به کمک راهکارهای این صفحه، ظاهری جالب و دیدنی به هدیه خود بدهید.

مداد مقوایی

لحظه‌ای نگاهش کنید تا متوجه شوید دیدن آن موجب شادی هر بیننده‌ای می‌شود. می‌توانید هدیه معلمتان را کادوپیچی کرده و این را به صورت کاردستی جداگانه روی هدیه وصل کنید. با یک مقوا طرح مداد را درآورید. با کاغذرنگی سیاه نوک آن را درآورده و بچسبانید. برای بدنه از رنگ زرد یا نارنجی استفاده کنید. پاک‌کن صورتی و حدفاصل آن را از رنگی تیره و متناسب انتخاب کنید. می‌توانید کمی مانند نمونه سلیقه به خرج دهید و خط چین روشن روی قسمت حدفاصل بدنه مداد و پاک کن بکشید. حالا وقت آن است که به این مداد چهره‌ای شاد ببخشید. یک جفت چشم عروسکی ریز بچسبانید. با کاغذرنگی صورتی که برای پاک کن استفاده کردید دوتا لپ درست کنید. حالا با ماژیک تیره لبی خندان بکشید. مداد شاد وخندان آماده است تا روی هدیه شما قرار گیرد. در آخر مانند نمونه کاغذی سفید به آن وصل کنید تا بتوانید در آن جمله تشکرآمیز بنویسید.

کیف

جان می‌دهد برای کادوپیچی هدیه روز معلم! قرارنیست همیشه کتاب و خودکار داخل آن باشد. این‌بار در آن هدیه‌ای نهفته است. با مقوایی محکم یا چیزی از همین جنس دو مستطیل بدنه جلو و پشت، نواره کناره‌ها و قسمت جلویی که روی کیف قرار می‌گیرد را درآورید. قسمت‌ها را با ظرافت با چسب چوب، حرارتی یا قطره بچسبانید یا به هم منگنه کنید. وصل کردن تکه‌های مختلف به هم مستلزم رعایت ظرافت فراوان است. توصیه می‌کنیم ابتدا این کار را با چندکاغذ باطله انجام دهید و وقتی تسلط پیدا کردید کیف را درست کنید. در قسمت قفل کیف دو مهره تزئینی بچسبانید. تکه‌ای روبان هم برای دسته آن قرار دهید. هدیه شما داخل کیف قرار می‌گیرد و به معلمتان تقدیم می‌شود.

کتاب

اگر می‌خواهید به معلمتان کتاب هدیه دهید نیازی نیست آن را با کاغذ کادو بپیچید. کتاب به خودی خود زیباست و با یک روبان تزئین آن کامل می‌شود. برای محافظت آن می‌توانید رویش نایلون بکشید و بعد روبان پیچی را شروع کنید. ابتدا دو تکه روبان را برهم عمود کرده و روی کتاب برهم بچسبانید یا بدوزید. سپس تکه‌ای روبان از همان رنگ یا رنگ دیگر را بسیارزیبا به شکل گل یا پاپیون درآورید و آن را هم درجای خود قراردهید. می‌بینید که نتیجه کار چقدر زیبا می‌شود. هدیه‌ای مناسب با ظاهری چشمنواز تقدیم به معلمی عزیز و گرانقدر.

تخته سیاه

کادویتان را هرطورکه دوست دارید بپیچید. بعد مانند نمونه یک تخته سیاه مقوایی درست کنید و روی آن بچسبانید تا فضای جذاب کلاس و مدرسه را پیداکند. درست کردنش بسیار آسان است. تکه‌ای مقوای سیاهرنگ به شکل مستطیل برش دهید. چهار نوار باریک از کاغذی روشن درآورید و به حاشیه‌های آن بچسبانید. خط کش و سیب کوچک هم درست کنید و روی آن قراردهید. حالا با مداد یا ماژیک سفید جمله تبریکتان را بنویسید و هدیه را به معلم عزیزتان تقدیم کنید.

گل برای گل

لیوانی که داخل آن چندشاخه گل است! این هدیه را می‌توانید به‌صورت یک کاردستی درست کنید و به معلمتان تقدیم کنید یا این‌که آن را درست کنید و روی هدیه‌تان قرار دهید تا زیبایی مضاعف پیدا کند. مانند نمونه مقوای رنگی را به طرح لیوان دسته‌دار برش دهید و از وسط تا کنید. توجه داشته باشید که فقط یک طرف باید دسته داشته باشد. در سمت راست کاغذی سفید بچسبانید که جای نوشتن متن تبریک شماست. در سمت چپ هم با کاغذرنگی گل درست کنید و بچسبانید. رنگ گل‌ها را متناسب با لیوان انتخاب کنید. برای روی لیوان هم کاغذی سفید بردارید. طرح گلی را که برای آن درست کرده‌اید با مداد بکشید و در نهایت ظرافت با قیچی نوک تیز برش دهید. می‌توانید کار برش را با تیغ شروع کنید تا دقیق‌تر برش بخورد. آن را روی لیوان بچسبانید. این کارت پستال بسیار زیباست. آن را به معلم هدیه دهید.

طرح مداد

در کلاس مداد به دست می‌گیرید و می‌نویسید. حالا هم می‌توانید هدیه خود را به شکل همان مدادها کادوپیچی کرده و به معلم هدیه کنید.

اگر هدیه شما چیزی استوانه‌ای شکل مانند اسپری است براحتی می‌توانید آن را به این نحو کادوپیچی کنید. اگر هم پارچه است بازهم می‌توانید آن را به شکل استوانه درآورده و بپیچید و حتی وجه نقد! ابتدا شیء را با فویل محکم کنید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید سر آن را مانند مداد نوک‌تیز کنید. بدنه هدیه را مانند مداد با کاغذرنگی بپوشانید. در اینجا از رنگ نارنجی روشن استفاده شده. در قسمت انتهایی آن که بخش پاک کن مداد است کاغذ صورتی بچسبانید و حدفاصل آنها را هم نواری تیره بزنید. به شکل مدادی درمی‌آید که انتهایش پاک کن دارد. این طرح آن قدر جالب است که صددرصد لبخند را روی لب‌های معلم شما می‌نشاند.

لیلا رعیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها