آخرین تمرین امید‌های والیبال در اردبیل

سودای قهرمانی

تیم والیبال زیر 23 سال ایران، بعد از استراحت سه روزه،با سودای قهرمانی در اردبیل برای رویارویی با آسیایی‌ها آماده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۳۸

خوان سیچلو، سرمربی تیم زیر 23 سال که بازیکنانش را درهفت بازی تدارکاتی اردوی لهستان محک زده 16 شاگردش؛ جواد کریمی، حمید حمودی و فردین قله‌قوند (پاسور)، امین اسماعیل‌نژاد و جابر اسماعیل پور (پشت خط زن)، سلیم چپرلی، سعید جواهری توانا، اسماعیل مسافر، بهنام ابراهیمی و امین خداپرست (دریافت‌کننده)، رحمان تقی‌زاده، سهند الله‌وردیان، مهرداد شیبانی و علی یوسف‌پور (سرعتی زن)، محمد دلیری و علی نودوزپور (لیبرو) را به اردبیل برده و در آخرین بازی تدارکاتی با حذف چهار نفر، ترکیب 12 نفره‌اش را انتخاب می‌کند. قرار بود قزاقستان آخرین حریف تدارکاتی تیم زیر23 سال قبل از شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا باشد اما ظاهرا با به هم خوردن برنامه ورود تیم‌ها، حریف تدارکاتی هم تغییر می‌کند. شاید این بار حریف شاگردان سیچلو از شرق آسیا باشد. یک تیم از بین چین، چین‌تاپیه یا تایلند. قرار است این بازی امروز صبح انجام شود تا بعد سرمربی تیم امید سربازانش را برای رقابت با آسیایی‌ها رونمایی کند. تیمی که از دوشنبه برای قهرمانی آسیا و سهمیه جهانی باید بجنگد.

رضا تندروان، مربی تیم زیر 23 سال درباره انتخاب ترکیب 12 نفره برای قهرمانی آسیا در آخرین لحظه می‌گوید: «امروز، چهار بازیکن از جمع 16 نفره تیم جدا می‌شوند. سیچلو به بعضی بازیکنان و بخصوص دو بازیکنی که به خاطر مشکل خروجی نتوانستند به لهستان بیایند فرصت بیشتری برای خودنمایی داد. اما امروز با بازی تدارکاتی ترکیب اصلی تیم مشخص می‌شود. » به نظر او تیم ایران برای قهرمانی کار راحتی ندارد: «مسابقات، آسان نیست. لیست بازیکنان تیم‌های دیگر را که دیدیم، حتی بعضی تیم‌ها مثل استرالیا و ژاپن بازیکنانی دارند که در تیم ملی‌شان هم بازی می‌کنند. تیم‌های استرالیا، ژاپن و چین خیلی خوب هستند. در واقع تیم ما برای قهرمانی باید به معنای واقعی بجنگد تا شرایط را به نفع خودش تغییر دهد.»

خوان سیچلو سرمربی، محمدرضا تندروان، محمدرضا دامغانی، علی فتاحی، جواد مهرگان و وحید صادقی مربیان، سیدمهدی هاشمی مربی بدنساز، بهزاد میرزایی فیزیوتراب، چالاک محمد رحیمی ماساژور و علی تاج‌الدین آنالیزور کادر فنی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران هستند. ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا و مالزی 11 تیم حاضر در دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا هستند که دور مقدماتی در سه گروه سه تیمی و یک گروه دو تیمی با هم رقابت می‌کنند. ایران با پاکستان در گروه A قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها