خوانندگی کوروش تهامی در «آشوب»

کوروش تهامی که در جشنواره سال گذشته فیلم فجر، نقش‌آفرینی متفاوتی در «رگ خواب» ساخته حمید نعمت‌الله داشت، در فیلم در آستانه اکران «آشوب» باز هم نقش متفاوتی به‌عهده دارد. در تازه‌ترین تیزری که از این فیلم منتشر شده، تهامی را در نقش خواننده‌ای در لاله‌زار قدیم می‌بینیم.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۹۶

به گزارش سینماپرس، کوروش تهامی نقش اصلی فیلم پربازیگر آشوب را بازی می‌کند و بجز او بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فرهاد آئیش، فخرالدین صدیق‌شریف، داریوش کاردان، همایون ارشادی، رضا فیاضی، شهره لرستانی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه‌خواه، آشا محرابی، لیلا اوتادی، میرطاهر مظلومی، غلامحسین لطفی، مژگان غلامی، بهرام سروری‌نژاد، خسرو امیرصادقی، شروین امیرصادقی و داریوش فرهنگ در این اثر سینمایی حضور دارند. کارگردان فیلم آشوب، کاظم راست‌گفتار است که فیلم‌هایی چون نقاب، چک و عروس خوش‌قدم را در کارنامه دارد.

آشوب در برنامه اکران دوم نوروز بعد از فیلم «یک روز بخصوص» در گروه سینمایی آزادی روی پرده خواهد رفت؛ فیلمی که در دل تاریخ داستانی مفرح را درباره اولین فارغ‌التحصیل ادبیات دانشگاه تهران روایت می‌کند؛ فارغ‌التحصیلی که از پیش پرده‌خوانی در لاله‌زار شروع می‌کند، اما رفته‌رفته پیشرفت و موقعیت‌های متفاوتی را تجربه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها