بازیکن تیم فوتبال صبا با بیان اینکه از هواداران ممنون هستم که روز باشکوهی را برای من ترتیب دادند گفت: خیلی از بزرگان استقلال بدون خداحافظی از فوتبال رفتند.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۱۸
رضا عنایتی: فقط 20 میلیون تومان از استقلال گرفتم / با پیراهن استقلال تمام افتخارات را به دست آوردم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، رضا عنایتی بعد از پایان دیدار استقلال و صبای قم در حالی که با گزارشگر برنامه 90 صحبت می‌کرد در خصوص نحوه جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان گفت:‌ در هر صورت قسمت این بود که من به این شکل از فوتبال خداحافظی کنم و به آن شکل از استقلال بروم.

وی افزود: فکر می‌کنم در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی بود که از استقلال رفتم و من آمده بودم که از فوتبال خداحافظی کنم. من از کسی ناراحت نیستم و متأسفانه این سؤءظن‌ها در فوتبال ما تأثیر دارد.

عنایتی تأکید کرد:‌ از هیچکس ناراحت نیستم اما شما ببینید بازیکنی که بیش از 9 سال در یک تیم بازی کرده نباید به آن شکل با او برخورد شود. امثال برهانی‌ها و طالب‌لو‌ها در استقلال زحمت کشیده‌اند و شاید عمر فوتبالی‌شان را در این باشگاه سپری کرده‌اند. قرار نیست یک بازیکن همیشه در اوج باشد و ما باید یاد بگیریم اگر یک بازیکن مدتی در اوج نبود با او چگونه برخورد کنیم نه اینکه خیلی راحت او را کنار بگذاریم و عذرش را بخواهیم.

کاپتیان سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که چه افتخاری را با این تیم کسب نکرده است، گفت: من با پیراهن استقلال تمام افتخارات را به دست آوردم و تلاشم را انجام داده‌ام ولی سؤظن به یک بازیکن نباید باعث شود که زندگی ورزشی او تحت تأثیر قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که شفاف بگو چه کسی دوست نداشت تو با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنی، گفت: من نمی‌خواهم مستقیماً اسمی از کسی بیاورم ولی همانطور که گفتم آمده بودم که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم همه کارها انجام شده بود اما وقتی آقای مظلومی سرمربی استقلال شد به من گفتن در لیست مازاد هستی. شاید باور نکنی من فقط 20 میلیون از استقلال گرفتم که 12 میلیون از آن مبلغ را بابت خروج از استان پرداخت کردم. افتخاری شاهد است و می‌تواند بگوید که هنوز پولی نگرفته‌ام.

عنایتی گفت: رکوردی نیست که با پیراهن استقلال نزده باشم و به تمام عناوین و سه دوره آقای گلی دست پیدا کرده‌ام خدا را شکر هر چیزی که بگویید من دارم.

وی در خصوص اینکه در تیم ملی به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد، گفت: در تیم ملی شرایطی داشتم که بازیکنان بزرگی در زمان من بازی می‌کردند افتخار می‌کنم که ذخیره علی دایی،‌وحید هاشمیان و خداداد عزیزی بودم همین برای من بس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ارام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
من اهل تهمت و غیبت نیستم چیزی كه دارم می بینم وفا داری به هر تیمی راه و رسمی داره اقای عنایتی با جوانمردی و شهامت نه این كه مقابل تیم محبوبت بازی كنی و در عرض 15دقیقه دو اخطاره كنی خودتو و اخراج بشی اخه تو عمر بازیگریت تا حالا دفاع اخر ایستاده ای شاید بگی نظر سر مربی اونم مثل شما فكر میكنه .دیروز هم بشینید بازی رو ببینید متوجه میشی چی میگم .نكنید این كارهارو این كارها بهش میگن ...
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
آره دیدم دیشب شما وآقای عمران زاده چقدر خوب برای استقلال بازی میكردید چقدر تابلو
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها