روز گذشته استقلال با برتری دو بر یک مقابل صبا همچنان در رده دوم جدول باقی ماند.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۱۸
مشکوک مثل حنیف / از پنالتی تابلو تا اخراج عجیب +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، یکی از نکات مهم این دیدار تقابل بازیکنانی مثل حنیف عمران زاده و رضا عنایتی با تیم سابقشان استقلال بود. اولی که هنوز در حسرت بازگشت به استقلال است و دومی هم که دیروز از فوتبال خداحافظی کرد.

اما هر چند عنایتی روز گذشته با خداحافظی اش توجهات زیادی را به خود جلب کرد اما در واقع چهره جنجالی تر حنیف عمران زاده بود.

حنیف، دقیقه 18 با خطای هندی عجیب یک پنالتی تقدیم استقلال کرد. هند عمران‌زاده، آنقدر باور نکردنی بود که اتهامات زیادی را متوجه او کند. با این وجود، گل مساوی زودهنگام صبا و یک سیو خوب روی موقعیت‌های بعدی استقلال، باعث شد پیش از پایان نیمه اول تا حدی فشار از روی عمران‌زاده برداشته شود.

عمران‌زاده دقیقه 61، اشتباهاتش را کامل کرد و با گرفتن کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. به هر حال این مسابقه تمام شد اما حنیف ماند و یک دنیا اتهام...

سایت ورزش سه هم در گزارش این دیدار نوشته است: حنیف عمران زاده بعد از این که از زمین بازی اخراج شد به شدت از سوی تماشاگران استقلال تشویق شد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
شوتبال پرس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۳
۱
اون موقع كه علی علیزاده دقیقه 92 تو محوطه جریمه اسپك زد كجا بودید ؟؟؟
سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
بازیكن استقلال بود
مترونوم فورگ داراب
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۱
۱
باید از این شهر بروم
خیال ماندن ندارم
بوی كباب میدهی
من كه گناهی ندارم...
تراكتور
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۱
۰
مربیان دیگر تیمها حداقل باور كنند كه بازیكنان استقلال وپرسپولیس را به تیم شان نیاورند یكی مثل حنیف برای استقلال بازی می كند وبنگر هم برای پرسپولیس
سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۱
۱
به هرحال این اقدام مسبوق به سابقه ست، بازی رفت، دفاع آخر شدن عنایتی!!! دو اول! دو كارت زرد! اخراج عنایتی! وبرد استقلال!!!!؟؟؟؟
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
۲
۲
وای بر بازیكنانی كه شرافت ورزشی خود را به تعصبات افراطی خود می فروشند بالاخره حنیف هم با صحبتهایی كه در برنامه نوروز فوتبالی 96 زد ثابت كرد كه دربازی صبا و استقلال خوش خدمتی خودش را انجام میدهد و در این بین تیم صبا یا همان استقلال كوچولو باید تاوان استفاده از بازیكنان خشك مقدس را با سقوط به دسته پایین تر بپردازد باشد كه تیمهای دیگر عبرت گیرند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها