پایان سلطه پیرمرد جنجالی بر میلان / آن مرد با 630 میلیون پوند رفت

تمام شد. سیلویو برلوسکونی بالاخره دست از میلان کشید. حالا یکی از محبوب ترین باشگاه های فوتبال جهان صاحب جدیدی دارد. صاحبان جدید این تیم ایتالیایی چینی هستند.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۶۰
پایان سلطه پیرمرد جنجالی بر میلان / آن مرد با 630 میلیون پوند رفت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل، سلطه 30 ساله نخست وزیر وقت ایتالیا بر تیم آث میلان تمام شد. سیلویو برلوسکونی 30 سال پیش با هلیکوپتر به میلان آمد، در حالی که جیب هایش پر از پول بود و رویاهای بزرگ و شیرینی در سر داشت. حالا او میلان را به طور کامل ترک کرده است، در حالی که 29 جام در این مدت برای میلان به دست آمده است. برلوسکونی، این پیرمرد حاشیه ساز و جنجالی در حالی از میلان می رود که این تیم سال هاست انگار به خواب زمستانی فرو رفته و دیگر چیزی برای رو کردن ندارد. این تیم در نه اروپا مدعی است نه در ایتالیا. تبدیل شدن این تیم به یک قدرت درجه دو در فوتبال ایتالیا برای هواداران این تیم بسیار تلخ است اما آنها امیدوارند با مالکان چینی دوباره به سال های مملو از افتخار و قهرمانی برگردند.

برلوسکونی تیم میلان را با قراردادی 630 میلیون پوندی به گروهی از سرمایه گذاران چینی واگذار کرده است.

بهتر است مالکان جدید میلان را بیشتر بشناسیم. یونژونگ نفر اول است. این چینی زمام امور را در دست خواهد گرفت. بعید نیست با توجه به سلطه چینی ها بر میلان سر و کله بازیکنان چینی هم در این تیم محبوب ایتالیایی پیدا شود. یونژونگ از این پس حرف اول را در میلان خواهد زد و همه چیز طبق خواسته او پیش خواهد رفت. البته او تنها خریدار میلان نیست و شرکایی دارد.

نفر بعد از او یک بیزینس من مشهور ایتالیایی به نام مارکو فاسونه که البته حیطه اختیاراتش در میلان به پای یونژونگ نمی رسد. آخرین نفر هم دیوید هان لی است.

برلوسکونی در تمام سال های اخیر بسیار کوشید تا میلان را برای خود حفظ کند. اما مشکلات عدیده مالی کمر او را خم کرد.

با کنار رفتن او کار دخترش باربارا نیز در میلان تمام شده است. او پس از پدرش در واقع نفر دوم باشگاه محسوب می شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها