اقدام مستانه دو جوان در حمله به خانه زن جوان

دو جوان شرور در عالم مستی با حضور در خانه ها برای اهالی چند خانه ایجاد مزاحت می کردند.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۷۳
اقدام مستانه دو جوان در حمله به خانه زن جوان

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ محمد بوستانی رییس پلیس مشهد با اعلام این خبر به رکنا گفت:چندی قبل ماموران پلیس در برابر پرونده های شرارت دو جوان در محدوده بلوار طبرسی شمالی قرار گرفتند و تیمی از مامورن کلانتری طبرسی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.


سرهنگ بوستانی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که دو جوان در نخستین اقدامات ترسناک شان با عربده کشی وارد خانه ای شدند.
در ادامه مشخص شد 2 پسر جوان با حضور در خانه زن جوانی در جلوی اهالی خانه شروع به فحاشی کرده و یکی از آنها جاکفشی را به سمت افراد داخل خانه پرت کرده است و در مرحله بعدی یکی از آنها با چاقو اقدام به خودزنی کرده اند که دو جوان به کمک اهالی ساختمان از خانه خارج شده اما لحظاتی بعد دو جوان همراه دوستانشان به جلوی در خانه حاضر شده و قصد ورود به ساختمان را داشتند که با حضور ماموران افراد شرور پا به فرار گذاشته اند.
رییس پلیس مشهد ادامه داد: ماموران با توجه به حساس بودن پرونده به صورت نامحسوس محل رفت و آمد دو جوان را تحت نظر قرار دادند تا اینکه عصر پنج شنبه 24 فروردین ماه 2 جوان در حالیکه چاقو و قمه در دست داشتند در خیابان طبرسی شمالی شناسایی شدند.
وی گفت: ماموران زمانیکه برای دستگیری این 2 جوان شرور وارد عمل شدند آنها در حالی که آنها در حالت عادی نبودند پا به فرار گذاشتند که ماموران با استفاده از قانون به کارگیری اسلحه اقدام به تیراندازی هوایی کرده و موفق به دستگیری آنها شدند.
بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان این 2 جوان شرور ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
اعدام كنید
بهروزرجبی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
سلام.آفرین وخسته نباشید خدمت مامورین شجاع نیروی انتظامی.امیدواریم ان شاءالله مقامات قضایی نیزبا قاطعیت تمام ودراسرع وقت اشدمجازات را برای اینگونه مجرمین بی حیا كه امنیت فردی و اجتماعی در كشوررابه تمسخرمی گیرند ،درنظرگرفته وبموقع اجرا گذارندبگونه ای كه مجازات مقرر دركاهش جرم تاثیر گذار واثرات بازدارندگی نیزداشته باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
بازم تو مشهد...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
مشهد خطرناك شده روزی نیست تو حوادث حرفی از شهر مشهد نباشه ما كه تهران هستیم شاهد حوادث كمتری نسبت به شهرهای دیگه هستیم

نیازمندی ها