علیرضا حقیقی:

انگیزه زیادی برای بازگشت دارم

علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی، بتازگی پای مصدوم خود را جراحی کرده است و این مساله باعث می‌شود مدتی از میادین دور باشد. او در شرایطی مصدوم شد که تصور می‌کرد بدشانسی‌هایش به پایان رسیده و می‌تواند دوباره به تیم ملی بازگردد. حقیقی انگیزه زیادی برای درخشش داشت و حالا هم با انگیزه است که زود برگردد.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۷۳

درباره مصدومیتت حرف بزن. چه اتفاقی افتاد؟ تازه به AFC سوئد ملحق شده بودی...

در تمرین روز قبل از مسابقه مصدوم شدم. خیلی در پایم احساس درد کردم و این بود که نتوانستم به تمرین ادامه دهم. پس از آن عکسبرداری‌های لازم را از پایم انجام دادیم و متاسفانه مشخص شد در عضله تاندون ران پایم پارگی دارم.

بعد به برلین سفر کردی...

بله، آلمان بهترین امکانات را برای جراحی دارد. من قبلا هم کتفم را در برلین جراحی کردم. به همین سبب پس از آن که متوجه شدم پارگی عضله دارم، تصمیم گرفتم به آلمان برگردم و زیر نظر بهترین متخصص‌ها جراحی کنم. دوست دارم هر چه سریع‌تر برگردم. خدا را شکر عمل موفقیت‌آمیزی روی پایم انجام شد و الان در دوران نقاهت هستم. باید بزودی فیزیوتراپی را شروع کنم. فعلا دکترها گفته‌اند باید استراحت کنم. برای هر بازیکنی مصدومیت سخت است، ولی چاره‌ای نیست. اتفاقی است که افتاده و حکمتی در آن وجود دارد. ممکن بود اینجا مصدوم نشوم و جای دیگر مصدومیت شدیدتری داشته باشم.

فکر می‌کنی چه زمانی دوباره بتوانی برگردی و بازی کنی؟

بعد از مصدومیت که نمی‌توان درباره زمان بازگشت دقیق حرف زد. این بستگی به چگونگی پیشرفت مراحل درمان دارد. خب من سعی می‌کنم همه چیز را رعایت کنم تا سریع‌تر برگردم و مشکلی برایم پیش نیاید. پیش بینی اولیه بر این است که نزدیک به دو ماه از میادین به دور باشم. راستش یک فرصت طلایی را از دست دادم. اگر در این زمان بازی می‌کردم و خودم را نشان می‌دادم، می‌توانستم شانس بازی در تیم‌های بزرگ‌تر را به دست بیاورم، ولی این فرصت را از دست دادم. اشکالی ندارد و باید از این به بعد تلاشم را دو چندان کنم.

حرفی داری بزنی؟

راستش من بدشانسی آوردم و امیدوارم همه چیز دوباره مثل سابق و به حالت عادی بازگردد. باید از تمام کسانی که در این مدت چه قبل از مصدومیتم و چه بعد از مصدومیتم به من لطف داشتند تشکر کنم. همین‌طور از آقای کی‌روش که با پیغامش به من انگیزه زیادی داد. این چیزها را که می‌بینم به من انگیزه بیشتری می‌دهد و دوست دارم خیلی زود برگردم و دوباره فوتبال بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها