لذت ناب عکاسی

اپلیکیشن Musemage یک هدیه ویژه برای علاقه‌مندان عکاسی و کسانی است که از دوربین گوشی هوشمند خود انتظاری فراتر از یک تلفن همراه دارند.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۵۷

این نرم‌افزار عکاسی، فیلمبرداری و ویرایش عکس که بتازگی برای زمان محدودی رایگان شده، انتظار شما از دوربین گوشی هوشمند را به‌طور کامل تغییر می‌دهد. در واقع Musemage اختیار همه چیز را در دستان شما قرار می‌دهد تا میزان فوکوس، روشنایی، نور، سرعت شاتر، ایزو و… را به راحت‌ترین شکل ممکن تنظیم کنید. رابط کاربری این اپلیکیشن مهم‌ترین ویژگی آن است، زیرا تنها با یک انگشت و حرکات دوار روی صفحه‌نمایش می‌توانید تمام این تغییرات را ایجاد کنید. علاوه بر اینها مجموعه‌ای از فیلترها و افکت‌های مختلف وجود دارد که می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌های شما را دقیقا در لحظه ثبت به چیز دیگری تبدیل کند. مثلا می‌توانید هنگام عکس گرفتن افکت باران یا برف را اضافه کنید یا نیمی از بدن سوژه را درون آب قرار دهید. همان‌طور که گفته شد Musemage تنها یک اپ عکاسی نیست و به شما اجازه ویرایش ویدئوهایتان را هم می‌دهد تا بتوانید از تمام افکت‌ها و فیلتر‌ها استفاده کنید یا از میان موسیقی‌های آیتونز خود، یکی را به ویدئو اضافه کنید. Musemage که ده دلار قیمت دارد به مدت کوتاهی رایگان شده، وقت را از دست ندهید و این اپ فوق‌العاده را همین حالا دریافت کنید.

سال جدید، تقویم جدید

با شروع سال جدید بهتر است از همین حالا به فکر تقویم سال 1396 باشید تا بتوانید مدیریت بهتری روی روزهای سال پیش رو داشته باشید. اپلیکیشن فارسی‌زبان «گاهنامه» که برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی طراحی شده، تقویمی کامل از روزها، مناسبت‌ها و اوقات‌ شرعی سال را در خود جای داده است.

همچنین این اپلیکیشن امکان جهت‌یابی قبله را هم به شما می‌دهد تا دیگر احتیاجی به یک اپلیکیشن دیگر برای این کار نداشته باشید. علاوه بر اینها شما می‌توانید رویدادها و تاریخ‌های مختلفی را که برایتان مهم است به تقویم اضافه کنید تا در زمان رسیدن آن، گوشی هوشمندتان به شما خبر بدهد. گاهنامه به شما این امکان را می‌دهد تا از میان مناسبت‌های مختلف مانند سالگرد ازدواج، تولد و نوع رویداد مورد نظرتان را انتخاب و حتی شماره فرد مورد نظر را در آن درج کنید تا هیچ اتفاقی از چشم شما دور نماند.

بازی با اعصاب

اگر از بازی‌های رومخی لذت می‌برید و اصلا بدتان نمی‌آید برای مدتی فکر و ذکر خود را به یک بازی معطوف کنید، قطعا بازی‌های شرکت کچ‌اپ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. یکی از همین بازی‌ها، بازی محبوب circle است. این بازی، ساز و کاری شبیه «اعصاب‌سنج» دارد و شما باید یک دایره را در مسیر حرکت یک خط غیرمستقیم هدایت کرده و از برخورد آن با خط جلوگیری کنید.

در circle شما باید کاملا بر اعصاب خود مسلط باشید و با ضربه زدن روی صفحه نمایش، دایره را در جای درست قرار دهید. این ضربه‌ها باید در زمان درست و با شدت دقیقی وارد شود تا دایره از مسیر خود خارج نشود. بازی circle یک بازی رکوردی است و هرچه مسیر بیشتر و زمانی طولانی‌تر را سپری کنید، امتیاز بالاتری دریافت خواهید کرد و می‌‌توانید رکورد خود را با دیگر کاربران مقایسه کنید.

قهرمان بازی در کنار اساطیر

اگر به داستان‌های شاهنامه و قهرمانان تاریخی ایران علاقه زیادی دارید، اما چندان انرژی خواندن کتابی به این بزرگی آن هم به شعر را ندارید، می‌توانید بازی «نجات قلعه» را امتحان کنید. این بازی ایرانی با گرافیک بسیار خوب و چشم‌نواز، دنیایی از شاهنامه و اساطیر ایرانی را روایت می‌کند که شما باید در آن با نیروهای اهریمنی بجنگید و برای نجات قلعه تلاش کنید.

بازی به‌صورت مرحله‌ای طراحی شده و در واقع شما مدافع قلعه‌ای هستید که به‌عنوان دروازه‌ای بین دنیای اهریمنی و دنیای انسان‌ها عمل می‌کند. پس تا جایی که می‌توانید باید در برابر این ارتش تاریکی مقاومت کرده و اجازه ورود آنها به دنیایتان را ندهید. بازی با 50 قهرمان مختلف ایرانی انجام می‌شود، اما ابتدای بازی آرش کمانگیر وظیفه فرماندهی را به عهده دارد و هرچه بازی جلوتر برود، شما می‌توانید قهرمانان بیشتری را به کمک آرش فرابخوانید.

پوست‌اندازی آیفون

یک قانون نانوشته وجود دارد که باعث می‌شود کاربران گوشی‌های شرکت اپل به تصمیماتی که این شرکت برای آنها می‌گیرد احترام بگذارند و چندان تغییری در آن ندهند. این مساله حتی در مورد تصویر پس‌زمینه گوشی نیز صدق می‌کند و بر اساس همان قانون نانوشته بیشتر گوشی‌های آیفون از همان تصاویری که وجود دارد استفاده می‌کنند. اما اپلیکیشن Vellum شرایطی را ایجاد می‌کند که از این قانون عبور کنید و برای پس‌زمینه گوشی، خودتان تصمیم بگیرید.

این اپ با کاربری آسان، مجموعه‌ای بی‌نظیر از تصاویر پس‌زمینه برای گوشی‌های آیفون است. در میان هزاران تصویر پس‌زمینه موجود در این اپ شما می‌توانید گزینه موردنظر خود را در دسته‌بندی‌های مختلف پیدا کرده و حتی مجموعه‌ای از آنها را به‌صورت چرخشی روی گوشی‌تان داشته باشید. همچنین داشتن تقویم در پس‌زمینه نیز به وسیله این اپ امکان‌پذیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها