در تصویر ارسالی مشاهده می کنید برای ارسال یک نامه معمولی هزینه های اضافی دریافت می شود که حتی شاید مشتریان اداره پست هم از آن بی خبر باشند و یا حتی تمایل به استفاده از این سرویس ها را نداشته باشند اما این هزینه ها بر روی قبوض رسیدهای اداره پست حساب می شود و از مشتریان دریافت می گردد.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۷۷
هزینه‌های غیرضروری اداره پست

در تصویر زیر دو هزینه آگهی تحویل الکترونیک و تعیین زمان توزیع درج گردیده که اکثر مشتریان عادی از نحوه استفاده از این سرویس ها خبر ندارند و یا حتی اصلا به کارشان نمی آید اما به اجبار هزینه اش را می پردازند ضمن اینکه هزینه پاکت نامه رو هم باید به این هزینه ها اضافه کرد؛ هزینه ای که مبلغ آن در قبض های رسید درج نمی شود اما از مشتریان به صورت نقدی دریافت می شود.

بحث دیگر بحث پست سفارشی و پیشتاز است که ادارات پست به صورت خودکار و اجباری پست پیشتاز را برای مشتری انتخاب می کنند تا هزینه بیشتری را دریافت کنند.

سید حسین ابراهیمی - خبرنگار افتخاری جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
۰
۰
برخوردشون هم خوب نیست
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
۰
۱
برای بنده هم بسیار اتفاق افتاده و بعد از اعتراض خیلی راحت گفتن پس اینجا نیاید.
یارو میلیونی حقوق واسه خودش گذاشته ندیدیم گردن یه نفر زیر تیغ بره دیگه این كار اداره پست به نظرتون اهمیتی داره ؟؟؟
باسمه تعالی
به لطف مسئولان گرانقدر و ارزشمند كشور ، مملكت اسلامیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
۰
۱
وزن پاكت هاشون رو هم حساب میكنن بعد میگن شده 50گرم.مگه یه كاغذ نامه 50گرمه؟؟؟
یك حمال
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
۰
۰
برایه تحویل مدارك شخصا به اداره ثبت رفتم وكلیه مدارك همراهم بود ولی گفتند تحویل نمیگیریم و باید بروید اداره پست روبرو ومدارك رو پست كنید. خیلی جالب بود كه برای ۹برگ كاغذ از اینور خیابان به آنطرف خیابان ۸۵۰۰تومان گرفتند و۲روز هم طول كشید كه به مقصد برسد اینهم از تصمیمات مدیریتی كه از جیب مردم به هم نون قرض میدن .واز جیب مردم برایه مردم اشتغال زایی میكنند

نیازمندی ها