در بازی نفت تهران مقابل ذوب‌آهن بود که علی دایی در نشست خبری‌اش، علی اکبر طاهری را سینه دیوار قرار داد و از او انتقاد کرد. دایی که هنوز از باشگاه پرسپولیس طلب دارد در این باره گفت: شخصی که در خودروسازی بوده یکدفعه از فوتبال سر درآورده است من نمی‌دانم این آقایان چطور سر از این فوتبال در می‌آورند.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۳۶

این اظهارنظر دایی کافی بود تا علی کریمی هم از فرصت استفاده کند و پس از نطق رویانیان درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس از آنها انتقاد کند. دایی و کریمی مدت‌هاست با هم رابطه خوبی ندارند و احتمالا هرگز این رابطه خوب هم نخواهد شد. این روزها پرسپولیسی‌ها درگیر مشکلات مالی زیادی هستند و مهم‌ترین و جدی‌ترین معضل فعلی آنها پرونده مربوط به شکایت مانوئل ژوزه پرتغالی است که در زمان محمد رویانیان، سرمربی پرسپولیس شد. در این مدت مدیران باشگاه ازجمله طاهری در مورد این پرونده‌ها گلایه‌هایی از مدیران قبلی داشتند که باعث شد دیروز رویانیان واکنش نشان داده و نکاتی را مطرح کند.

مدیرعامل سابق قرمزها اعلام کرد بدهی به این مربی بسیار کمتر از این حرف‌ها بود، اما به دلیل سهل‌انگاری مدیران سنگین و سنگین‌تر شد و اکنون به این شرایط رسیده است. این را باید مدیران وقت باشگاه بیایند و جواب دهند که چرا بدهی 300 هزار یورویی ژوزه به این مبلغ رسیده است.

همین اظهارنظرها کافی بود تا کریمی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام انتقاد کند و بنویسد: «آقای طاهری ضمن خسته نباشید شما می‌توانید گمشده هواداران بیشماری باشید که در این سال‌ها، سختی‌های زیادی کشیدن و پا پس نکشیدن و در سرما و گرما از تیمشون حمایت کردن، الان هم به درخواست شما لبیک گفتن، کما این که می‌بینین کارگر و دانش‌آموز از درآمد ناچیز خود برای کمک به تیم محبوبش می‌زنن، چه چیزی بزرگ‌تر از این آقای طاهری، از این اعتماد و جو مثبت به نحو احسن استفاده کنید، باید جواب این اعتماد میلیون‌ها هوادار را بدهید مثل همیشه. مطمئن باشید هواداران واقعی این تیم قدر زحمت‌های شما را می‌دانند. در ضمن بعضیا ارزش جواب دادن هم ندارن چون کارنامشون برای هوادارا روشنه، دردسرای امروز تیم اوج هنر همیناست، پس لطفا تمرکزتون رو فقط برای تیم بذارین، یه خواهش دیگه این که در مورد کمک‌های مردم شفاف اطلاع‌رسانی کنید، لطفا حتما.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها