اخبار چند خطی

اسکی‌بازان آلپاین ایران یک مدال طلا و نقره دیگر توسط حسین ساوه شمشکی و محمد کیا دربندسری در رقابت‌های بین‌المللی لبنان به دست آوردند تا در رده‌بندی تیمی، ایران عنوان نخست این رقابت‌ها را از آن خود کند.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۳۰

محمد دانشور، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری در سال 2016 و همچنین دو ماه نخست سال 2017 موفق به کسب نتایج خوبی در رقابت‌های مختلف شد.وی موفق شد یک سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2017 به میزبانی هنگ‌کنگ را به خود اختصاص بدهد.

دیدار نهایی لیگ برتر ووشو (جام ستارگان) در آکادمی ووشو بین تیم‌های پارس جنوبی و پاس قوامین برگزار شد که تیم پارس جنوبی در این دیدار با نتیجه 10 بر 3 به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کرد. این سومین قهرمانی پارس جنوبی در ادوار لیگ است.

رئیس هیات بسکتبال سمنان در نامه‌ای، انتقادات تندی علیه محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال وارد کرد. حمید گرامیان که مسئول کمیته استان‌های فدراسیون هم هست خطاب به مشحون نوشت: ما روسای هیات‌ها بعد از گذشت سه سال که مجمعی نبوده اعتراضاتی به نحوه مدیریت و عملکرد شما و اسناد منتشر نشده داریم که باید پاسخگو باشید.

مرحله پایانی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی آبادان، روزهای 16 تا 26 اسفند در خانه کشتی تهران برگزار می‌شود. سی و ششمین دوره رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2017 با حضور هشت تیم برتر دنیا 26 و 27 اسفند در سالن کوثر آبادان برگزار می‌شود.

آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته از امیر مهدی‌زاده دارنده دو نشان طلای مسابقات جهانی برای حضور در یک دوره کلاس آموزشی برای ستارگان کاراته جهان دعوت به عمل آورده است. پیش از این کاراته‌کایی ایرانی از سوی فدراسیون جهانی به این صورت برای برگزاری کلاس آموزشی دعوت نشده بود.

تیم ملی تنیس که خود را برای دیدار با ویتنام در چارچوب مسابقات گروه دوم دیویس کاپ آسیا ـ اقیانوسیه آماده می‌کند، برای شرکت در پیکارهای فیوچرز تونس راهی این کشور شد. تنیس ایران برای بقا در گروه دو آسیا ـ اقیانوسیه از 18 تا 20 فروردین در اصفهان با ویتنام بازی می‌کند.

تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات آسیایی کره‌جنوبی با تیم‌های چین، کره جنوبی و ویتنام همگروه است و نخستین دیدار ملی‌پوشان 23 اسفند با چین برگزار می‌شود. هندبال بانوان آسیا 23 اسفند تا 3 فروردین در کره‌جنوبی جریان دارد.

حسن یزدانی مرد طلایی کشتی در بازی‌های المپیک 2016 ریو پس از قهرمانی در این مسابقات دوبنده خود را به موزه کمیته بین‌المللی المپیک اهدا کرد. این کمیته با تقدیر از یزدانی، دوبنده وی را در موزه دائمی این کمیته قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها