بارسلونا به «محال» فکر می‌کند

ماموریت غیرممکن!

بارسلونا امشب در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ به چیزی در حد غیرممکن مطلق فکر می‌کند. تقریبا تمام اهالی فوتبال در دنیا معتقدند جبران شکست تحقیرآمیز 4 بر صفر در دیدار 3 هفته قبل یک امر محال است، اما بازیکنان بارسلونا آن‌طور که خودشان می‌گویند، آماده شده‌اند تا به این مورد محال حمله کنند.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۹۱

ماموریت غیرممکن بارسلونا از ساعت 23:15 امشب در نیوکمپ آغاز می‌شود؛ دیداری که بدون تردید نگاه همه فوتبالدوستان دنیا را متوجه خود می‌بیند. در طول پنج سال اخیر این دو تیم بارها و بارها در مرحله حذفی در برابر هم قرار گرفته‌اند و در تمام این مدت پاری‌سن‌ژرمن تنها یک بار به برتری رسید و درنهایت همه این بازی‌ها حکم به صعود بارسلونا داد، اما این بار ماجرا فرق می‌کند. بارسا در دیداری مرموز به شکست 4 بر صفر تن داد. پاری‌سن‌ژرمن هرچه توپ روی دروازه بارسا آورد، به گل تبدیل شد. در آن سوی زمین، اوضاع از این هم عجیب‌تر بود. مسی در تمام 90 دقیقه حتی یک بار هم در محوطه جریمه تیم پاریسی پا به توپ نشد. خیلی از رسانه‌های اسپانیایی و حتی روزنامه‌های اسپرت و همین‌طور موندو دپورتیوو خبر از نارضایتی عمومی تیم از لوییز انریکه دادند و گذشت زمان ثابت کرد ادعاهای این رسانه‌ها چندان هم بی‌اساس نبود. حالا در شرایطی که یک هفته از اعلام خبر جدایی انریکه از بارسلونا می‌گذرد، همه منتظر هستند تا ببینند نتیجه بازی برگشت چقدر با بازی رفت تفاوت دارد. بارسلونا در پایان دیدار سخت شنبه این هفته مقابل سلتا ویگو برد عجیب 5 بر صفر را به سود خود ثبت کرد تا همه از خود بپرسند آیا این تیم می‌تواند پاری‌سن‌ژرمن را هم با همین نتیجه شکست دهد؟! البته خود انریکه معتقد است سازمان‌دهی دفاع پاری‌سن‌ژرمن در بازی امشب، تفاوتی عمده با دفاع سلتا ویگو دارد، چون پاری‌سن‌ژرمن می‌داند حتی اگر 3 بر صفر هم ببازد صعود خواهد کرد، درحالی که سلتا بعد از گل اول برای جبران آمده بود و هیچ کنترلی بر دفاع خود نداشت.

ژاوی: مسی آماده باشد، هر چیزی ممکن است

ژاوی، ستاره محبوب بارسلونا که این روزها در قطر برای السد بازی می‌کند، درباره بازی برگشت امشب گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند حدس بزند نتیجه بازی چه خواهد شد. PSG در بازی رفت از هر حیث برتر از بارسا بود ولی بارسلونا با مسی، نیمار، سوارز، اینیستا و بوسکتس که این روزها در اوج هستند، می‌تواند غیرممکن را ممکن کند، بخصوص وقتی مسی آماده باشد، می‌تواند هر غیرممکنی را ممکن کند.

بازی دوم امشب

بازی دوم امشب بین دو تیم دورتموند و بنفیکا در آلمان برگزار می‌شود. بازی رفت در پرتغال با برتری یک بر صفر بنفیکا به پایان رسید و دورتموندی‌ها امیدوار هستند بازی رفت را امشب با یک بازی بی‌نقص جبران کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها