راهنمای انتخاب و هماهنگ کردن ساعت با سبک پوششی

به وقت خوش‌تیپی

ساعت به‌عنوان یکی از لوازم جانبی ضروری برای تکمیل سبک پوشش مردانه و زنانه شما برخلاف تصور باید تناسب خوبی با لباس‌هایتان داشته باشد. بویژه اگر کمدی پر از لباس‌های متنوع همراه کشویی از ساعت‌هایی متفاوت دارید باید بدانید که هر کدام از آنها برای چه موقعیت و در کنار چه لباسی برازنده است. راهنمایی‌های این مطلب برای انتخاب ساعت مناسب شیوه پوشش خود را حتما بخوانید.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۴۱

تیپ رسمی و مردانه: برای این استایل ویژه نیاز به یک ساعت ویژه هست. گفتیم ویژه، نه گران! فقط کافی است برای کت و شلوار رسمی خود یک ساعت طلایی رنگ چشمنواز به دستتان ببندید تا ببینید این تغییر کوچک در ظاهر شما چه هنرنمایی می‌کند. بویژه ساعت‌هایی که با روکش طلایی طراحی شده و صفحه مشکی آن، کنتراست رنگی بی‌نظیری ایجاد کرده است.

کارمندی پوش: برای پوشش‌هایی نیمه رسمی به ساعتی نیاز است که هم با سبک رسمی ظاهر شما در ملاقات‌های کاری همخوانی داشته باشد و هم در کنار لباس‌های غیررسمی برای حضور در جمع دوستان ساز ناکوک نزند. به همین منظور ساعت‌هایی با بند چرم قهوه‌ای یا مشکی یا صفحه‌های روشن و عقربه‌هایی طلایی یا نقره‌ای برای این سبک پوشش طراحی شده‌اند.

تیپ اسپرت: بستن ساعت‌های هوشمند با نقشه دویدن و نمایش میزان سوزاندن کالری انتخاب مناسبی برای طرفداران این سبک پوشش است، اما اگر در کنار اسپرت بودن به شیک بودن ظاهرتان هم اهمیت زیادی می‌دهید ساعت‌هایی آنالوگ از ترکیب بندهای استیل براق و صفحه‌ای به رنگ سرمه‌ای برای شما بسیار مناسب است.

کلاسیک و ساده‌پوش‌ها: اگر از آن دسته افرادی هستید که لباس‌هایتان اغلب در یک طیف رنگی خاص قرار دارند باید به دنبال ساعتی باشید که با این لباس‌ها همخوانی داشته باشد. ساعت‌هایی که در طراحی نهایت سادگی در آنها به کار رفته است، مثلا نمونه‌هایی که روکش بدنه اصلی آن از استیل ضد‌زنگ به رنگ مشکی است و بندهای آن از چرم مشکی و در عین زیبایی این ساعت ساده و شیک عقربه‌ها و نشانگرهای آن به همان رنگ تیره مشکی یا زغالی طراحی شده‌ است.

شیک‌پوش‌ها: ساعت به‌عنوان اکسسوری که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد برای آنهایی که تمام روزشان با کت و شلوارهای شیک در جلسات رسمی و جمع‌های مهم کاری شرکت می‌کنند بسیار ضروری است. بویژه اگر به برند و ویژگی‌های آن اهمیت بیشتری بدهید. پس برای این سبک پوشش بهتر است از ساعت‌های استیل همیشه محبوب با صفحه ساده و سفید رنگ و عقربه‌های نقره‌ای استفاده شود. ساعتی مناسب استایل‌های رسمی و اداری که به زیبایی با کت و شلوارهای شما ست می‌شود.

شقایق جعفری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها