اعتصاب چندروزه بازیکنان نفت و نامه‌نگاری و حضور آنها در فدراسیون فوتبال درحالی با شایعاتی درباره احتمال کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر همراه شد که علی دایی سرمربی تیم این تهدید را منتفی دانست.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۲۱

مشکلات مالی نفت تهران که ریشه در مسائل حقوقی و محدودیت‌های قانونی نفت برای هزینه کردن در ورزش حرفه‌ای دارد کارد را به استخوان اعضای این تیم رسانده است، آنها تمرینات را تعطیل کردند به این امید که فریادرسی داشته باشند، اما خبری نشد. در این رابطه علی دایی، سرمربی نفت که به همراه بازیکنان در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، بعد از خروج از جلسه‌ای که با مهدی تاج برگزار کرد، اظهار کرد: علی‌رغم میل باطنی و با وجود آن‌که دوست ندارم تمرینات تعطیل شود، این اتفاق صورت گرفت. قبلا چند بار بازیکنان با خواهش و تمنا تمرین کردند، ولی این بار به هیچ عنوان حاضر نیستند تمرین کنند و خلف وعده‌هایی صورت گرفته که ناراحت‌کننده است.

دایی تأکید کرد: با این‌که تمرینات ما چند روز است که برگزار نمی‌شود، اما هیچ‌کس از باشگاه پیگیر موضوع نیست. پس از این‌که بازیکنان به نتیجه خاصی نرسیدند، تصمیم گرفتند با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار کنند و حرف‌هایشان را بگویند. ما مشکلاتی داریم که البته گریبان اکثر تیم‌ها را گرفته است، اما ما ده روز مانده به آغاز لیگ تیم را در اختیار گرفتیم و الان در فینال جام حذفی هستیم، البته قول‌هایی داده شده که به طور کلی مشکلات رفع شود.

وی درخصوص این‌که گفته می‌شود تیم نفت با امیدهایش مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد یا این‌که از لیگ کنار می‌کشد،‌ افزود: با صحبت‌هایی که آقای تاج انجام داد،‌ قرار است تمریناتمان را آغاز کنیم و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی نفت تهران درخصوص این‌که به خاطر مشکلات مالی این تیم در جدول رده‌بندی پایین آمده، خاطرنشان کرد: اگر همه چیز روال خودش را داشت و براساس لیستی که دادیم و پرداختی‌ها انجام می‌گرفت ما الان جزو سه تیم اول بودیم. این مسائل باعث شد که از ابتدای فصل تمرینات تعطیل شود یا بازیکنان تمرین نکنند.

سرمربی نفت تهران تأکید کرد: به خاطر این‌که حق تیم‌های دیگر تضییع نشود، ما در ادامه لیگ شرکت می‌کنیم و این مهم‌ترین مساله است، وگرنه اگر قرار باشد کار کنیم و حقوقی نداشته باشیم، معنا ندارد. ان‌شاءالله فدراسیون فکری به حال این مساله کند که نه‌تنها ما، بلکه همه بازیکنان و مربیان لیگ برتر به حق خود برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها