در نشستی صمیمانه که با حضور دکتر مراد عنادی رئیس موسسه و مدیر مسئول روزنامه جام‌جم برگزار شد، جوایز مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر در موسسه جام‌جم به نفرات برتر اهدا شد. در این جلسه که با حضور دکتر بالسینی معاون اداری و مالی و سید اکبر یعقوبی مدیر روابط عمومی موسسه برگزار شد، دکتر عنادی، با اشاره به ضرورت ایجاد محیطی پرنشاط و شاداب برای همکاران، بر ادامه اقداماتی این گونه در آینده تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۳۸

در این دوره از مسابقات که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، در رشته تنیس روی میز انفرادی، مهیار عربی، احمد پاک سیرت و علیرضا طیاری مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مسابقات تیمی این رشته نیز تیم جام‌جم (متشکل از عربی، نوری، الماسی، نقی‌پور و ثابت) به مقام قهرمانی رسید و تیم امید (اسلامی‌فرد، پاک‌سیرت، کلایی، طیاری و یزدان‌پرست) نایب قهرمان شد.

در مسابقات تیمی دارت خانم‌ها، تیم متشکل از هیلدا حسینی‌خواه، نیوشا عباسی و بیتا نوروزی قهرمان شد، تیم متشکل از فاطمه خانوردی، لیلا طاهر و فهیمه کیانخواه نایب قهرمان شد و تیم متشکل از فاطمه عودباشی، پونه شیرازی و سهیلا فلاحی نیز موفق به کسب رتبه سوم شد.

در رشته مسابقات انفرادی دارت نیز خانم‌ها مریم فلاحی، اعظم سادات‌ سیدبرقی و نسترن نعمتی اول تا سوم شدند.

در مسابقات انفرادی دارت آقایان، میثم اسماعیلی، سعید آقایی، رضا کاظمی، حجت‌الله اکبرآبادی، و نوید قهرمانی اول تا پنجم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها