معاون عملیات اورژانس تهران خبر داد

نجات زن کوهنورد از زیر بهمن +عکس

فرماندار ارومیه گفت: ساعاتی پیش در پی سقوط بهمن در یکی از روستاهای خوی دو نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۴۹
سقوط بهمن در ارومیه جان ۲ نفر را گرفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، عباس حسن خانی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص جزییات این حادثه اظهارداشت: ساعاتی پیش در اثر سقوط بهمن در روستای برده سور بخش سیلوانای ارومیه یکی از منازل مسکونی این روستا به طورکامل زیر بهمن مدفون شده است.

وی با بیان اینکه واقع شدن منزل در باغ کوهپایه‌ای دسترسی نیروهای مردمی وامدادی را مشکل ساخته است افزود: بر اثر ریزش بهمن بر سقف این منزل در روستای برده سور، واقع در ۵ کیلومتری سیلوانا، سه عضو یک خانواده مصدوم شدند.

حسن خانی از امدادرسانی و نجات به موقع مصدومین توسط گروههای امدادی و اهالی روستا خبرداد و افزود: یکی از مصدومین این حادثه خانم خانواده که بموقع از زیر برف خارج و به بیمارستان منتقل شد و دو نفر دیگر از اعضای خانواده در مرحله بعدی که به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در حال انتقال بودند فوت کردند.

رئیس فوریت‌های پزشکی نیز در این خصوص گفت: پس از اطلاع مرکز فوریت‌های پزشکی ارومیه از بروز حادثه سقوط بهمن در روستای برده سور بخش سیلوانای این شهرستان، خودروهای آمبولانس مجهز برای انتقال مصدومان این حادثه به محل اعزام شدند تا مصدومان احتمالی را به بیمارستان‌های ارومیه انتقال دهند.

باقر بهرامی گفت: پس از مداخله‌های پزشکی در محل، سه مصدوم این حادثه با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شدند که در مسیر بیمارستان، دو نفر از مصدومان جان خود را از دست دادند.

وی اظهار داشت: یک نفر دیگر نیز که حال عمومی بهتری دارد، برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه انتقال یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها