اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقاتی که در دربی افتاد، می‌گوید: «همه چیز را زیر نظر داریم و بزودی رای خود را در این باره صادر می‌کنیم.»
کد خبر: ۱۰۰۱۸۲۵

او این را گفت و ادامه داد: «گزارش‌هایی مختلف از دربی به ما رسیده است. خود ما هم از تلویزیون شاهد یک سری اتفاقات بودیم. اطلاعاتی را هم رسانه‌ها در اختیار ما گذاشته‌اند که در مجموع یک بسته کامل شده است. در اولین فرصت همه آنها را بررسی و رای را اعلام می‌کنیم.»

حسن‌زاده با بیان این که اختلاف بین رحمتی و سیدجلال آرامش روی سکوها را به هم زد، ادامه داد: «نکته خاصی که در شهرآورد 84 می‌شود بیان کرد این است؛ تا زمانی که در داخل زمین مسابقه تنش‌هایی پیش نیامده بود، آرامش در حد انتظار در سکوها وجود داشت و التهاب سکوها و تخلف هواداران دو تیم زمانی به چشم آمد که بازیکنان دو تیم به شرحی که در گزارش‌ها آمده، با رفتارشان موجب ایجاد تنش در سکوها شده‌اند که مطمئنا این نکته مورد توجه کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت. با توجه به همه نکاتی که مطرح کردم، کمیته انضباطی رای خود را طبق آیین‌نامه انضباطی درباره این دیدار صادر خواهد کرد و اتفاقات دربی تهران آنچنان روشن و واضح است که نیاز به دعوت و شنیدن صحبت‌های متخلفان نداریم و امیدواریم که در آینده شاهد چنین رفتار‌هایی نباشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها