هفته بیست ‌و چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، امروز (‌دوشنبه) با رویارویی مدعیان صعود آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها ملوان در انزلی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۳۰

شاگردان مایلی‌کهن ـ که پس از چند هفته صدرنشینی دوباره صدر جدول را به رقیب دیرینه خود یعنی سپیدرود دادند ـ برای باز پس‌گیری این جایگاه کار سختی مقابل شاگردان وینگو بگوویچ دارند. تیم ملوان در چند هفته گذشته می‌توانست با پیروزی در دیدار‌های خود فاصله امتیازی‌اش را با سایر تیم‌ها زیاد کند، اما از سه دیدار گذشته خود فقط دو امتیاز کسب کرد و همین موضوع باعث شد، جایگاهش را در صدر جدول از دست بدهد. مایلی‌کهن هم خوب می‌داند، اگر تیمش می‌خواهد جزو مدعیان صعود باشد، باید سه امتیاز کامل این بازی را به دست بیاورد. بگوویچ نیز در تلاش است، همانند دور رفت ملوان را شکست دهد و تا رتبه دوم جدول بالا بیاید. در حال حاضر، ملوان با 41 امتیاز در رده دوم قرار دارد و گل‌گهر با 39 امتیاز تیم پنجم جدول است.

دیگر بازی حساس امروز، دربی کرمان خواهد بود. مس کرمان که با منصور ابراهیم‌زاده در نیم‌فصل دوم بهترین تیم لیگ دسته اول بوده‌ و از شش بازی آخرش 16 امتیاز به دست آورده، با همین روند از نیمه‌های پایینی جدول، خود را به رده چهارم رسانده و امیدوار است با پیروزی مقابل مس رفسنجان به یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر تبدیل شود. مسی‌ها اگر بتوانند سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند،در صورت نتیجه نگرفتن رقبا حتی می‌توانند تا رتبه دوم جدول صعود کنند.

دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر پارس جنوبی جم بوشهر است که امروز در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود. تیم خوب و یکدست تارتار از اولین روز‌های لیگ، خود را در قامت یک مدعی جدی نشان داد و توانست نتایج خوبی کسب کند. به نظر می‌رسد، پارس جنوبی در این دیدار خانگی کار سختی نداشته باشد و اگر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد، حتی می‌تواند نیم‌نگاهی به صدر جدول داشته باشد. شاگردان تارتار برای رسیدن هر چند موقت به صدر جدول، تیم رده چهاردهمی نفت مسجدسلیمان را پیش رو دارند که با آمدن محمود فکری هم نتوانسته وضعیت خود را بهبود ببخشد.

برنامه بازی‌های امروز

خونه به خونه مازندران ـ فولاد یزد، ساعت 14 در ورزشگاه هفتم تیر بابل (داور: علی صفایی)

خیبر خرم‌آباد ـ نساجی مازندران، ساعت 14 در ورزشگاه تختی خرم‌آباد (داور: شاهو اصلانی)

مس رفسنجان ـ مس کرمان، ساعت 14 در ورزشگاه شهدای رفسنجان‌ (داور: محمدرضا اکبریان)

ملوان بندرانزلی ـ گل‌گهر سیرجان، ساعت 14 در ورزشگاه تختی بندرانزلی (داور: پیام حیدری)

بادران تهران ـ اکسین البرز، ساعت 14 در ورزشگاه کارگران تهران (داور: احمد صالحی)

پارس جنوبی جم بوشهر ـ نفت مسجدسلیمان، ساعت 14 و 15 دقیقه در ورزشگاه تختی جم (داور: محسن سیمن)

استقلال اهواز ـ راه‌آهن تهران، ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز (داور: رضا عادل)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها