بر اساس آخرین آمار اعلام شده سازمان لیگ «ربیع عطایا» گران ترین بازیکن نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران است.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۳۷
گران ترین بازیکنان نیم فصل لیگ برتر / از قرارداد یک میلیارد و 300 میلیون تومانی تا یک میلیون و 500 هزار تومانی

به گزارش جام جم آنلاین ، مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر ایران روز چهاردهم بهمن ماه به پایان رسید و در این مدت بازیکنان مختلفی به تیم های حاضر در لیگ برتر پیوستند. به فاصله 10 روز از پایان نقل و انتقالات سازمان لیگ روز گذشته اقدام به انتشار رقم قراردادهای بازیکنان کرده است:

بازیکن اهل افغانستان تیم پیکان که نخستین افغان تاریگ لیگ برتر هم به شمار می رود قراردادی 93 میلیون تومانی بسته است.

آندرانیک تیموریان که با استقلال قرارداد بسته بود به دلیل محرومیت استقلال از فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود را فسخ کرد و راهی نفت شد. همانطور که می بینید کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران 300 میلیون تومان قرارداد بسته است.

عالیشاه برای گذران خدمت سربازی از پرسپولیس راهی تراکتورسازی شد اما تا پایان نیم فصل نمی تواند برای این تیم به میدان برود چرا که تراکتور هم مانند استقلال از فعالیت در نقل و انتقالات منع قانونی دارد. عالیشاه قرارداد یک میلیون و 500 هزار تومانی بسته است.

نورالهی با شرایط کاملا مشابه عالیشاه به تیم تراکتورسازی پیوست. مبلغ قرارداد او نیز یک میلیون و پانصد هزار تومان درج شده است.

سرور جباروف ازبکستانی نیز که به سپاهان رفته قراردادی 304 میلیون تومانی برای نیم‌فصل امضاء کرده است. او نیز ابتدا به استقلال پیوسته بود اما به دلیل مشکل استقلالی ها در نقل و انتقالات فسخ قرارداد کرد و راهی اصفهان شد.

محمدرضا خلعتبری و بختیار رحمانی هر دو با مبلغ 350 میلیون به ترتیب از گسترش فولاد به سایپا و از استقلال تهران به فولاد خوزستان رفته‌اند و جرمی فیلیپه برناد بازیکن جدید پیکان با 322 میلیون تومان در رده‌های بعدی بازیکنان گران قیمت نیم‌فصل هستند.

از میان گلرهای جابه‌جا شده در نیم‌فصل هم قرارداد حامد لک با سایپا 300 میلیون تومان و محسن فروزان با صبای قم 200 میلیون تومان است.

اکنون براساس نوشته سایت سازمان لیگ برتر مبلغ قرارداد عطایا با ذوب‌آهن یک میلیارد و 379 میلیون تومان تا پایان فصل 96-95 است که رقم قابل توجهی در فوتبال ایران محسوب می‌شود چراکه تا پیش از این احسان حاج‌صفی و لوسیانو ادینیو با قرارداد یک میلیارد و 400 میلیون تومانی برای یک فصل کامل گران‌ترین بازیکنان به حساب می‌آمدند.

دومین بازیکن گران‌قیمت جابه‌جا شده در نیم‌فصل سروش رفیعی هافبک جدید پرسپولیس است که طبق نوشته سایت سازمان لیگ قراردادی 500 میلیون تومانی تا پایان لیگ شانزدهم دارد.

عزت‌الله پورقاز با مبلغ قرارداد 450 میلیون تومان برای نیم‌فصل سومین بازیکن گران قیمت جابه‌جا شده در نیم‌فصل به حساب می‌آید و بعد از او، آلویس نانگ مهاجم کامرونی استقلال خوزستان با قرارداد 399 میلیون تومانی تا پایان فصل 96-95 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها