عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

این ملت وفاداری خود را نشان داده اند

صالحی: این ملت را نمی توان تهدید کرد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که دشمنان باید یاوه گویی هایشان را تمام کنند و این ملت را نمی توان تهدید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۲۷
صالحی: این ملت را نمی توان تهدید کرد

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، علی اکبر صالحی در گفتگو با برنامه روز خوب پیروزی گفت: ملت و دولت همگی دست در دست هم دارند لذا هیچ آسیبی به این ملت نخواهد رسید.

وی افزود: این ایام مایه شرف و عزت ملت ایران است، این ایام انفجار نور است، ما از ظلمت به سمت نور رهنمون شدیم و طی این سال ها نشان دادیم که می توانیم به جایی برسیم که شایسته است البته مشکلات را درک می کنیم اما سال های آینده سالهای خوبی را پیش رو خواهیم داشت و آینده روشنی خواهیم داشت.

معاون رئیس جمهور با اشاره به برخی لفاظی های غربی ها در برنامه روز خوب پیروزی، گفت : در این برهه بسیار حساس یاوه گویی هایی را می شنویم اما حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که آنها باید این یاوه گویی ها را تمام کنند و این ملت را نمی توان تهدید کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد : این ملت به بدخواهان نشان خواهد داد که ملت و نظام و دولت همگی دست در دست هم دارند لذا هیچ آسیبی به این ملت نخواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها