نگاه آسیا به کره

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با کسب 4 امتیاز از دو بازی بخت صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2006 را دارد. کره ای ها بعد از بازی خوب خود مقابل فرانسه ، حالا به دیدار با سوئیس فکر می کنند.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۸

سوئیس با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد و فرانسه با 2 امتیاز سوم است. هر سه تیم بخت صعود دارند. بنابراین بازیهای روز سوم این تیمها بسیار اهمیت دارد.
تیم کره جنوبی دیداری سنگین را مقابل سوئیس پیش رو دارد. اگر فرانسه با 2 گل بر توگو پیروز شود که احتمال آن زیاد است ، کره جنوبی مجبور به پیروزی مقابل سوئیس خواهد بود. چرا که در صورت تساوی ، سوئیس صعود خواهد کرد. همزمان بودن دیدارها حساسیت زیادی را ایجاد کرده است. دیک ادووکات سرمربی هلندی کره جنوبی که بعد از تساوی تیمش مقابل فرانسه خیلی خوشحال بود، حالا کمی بااحتیاط حرف می زند. پارک سی جونگ که زننده گل کره به فرانسه بود، نیز می گوید: باید تمام تلاشمان را برای موفقیت مقابل سوئیس به کار بگیریم. سوئیس در هر دو بازی خود محکم ظاهر شده و حتی یک گل هم نخورده است. تیمی که در مرحله انتخابی جام جهانی ترکیه را حذف کرده ، حالا مدعی صعود است. ترکیه نیز در جام جهانی قبلی کره را در خاک کره مغلوب کرد. بنابراین کره ای ها خوب می دانند چه بازی دشواری را پیش رو دارند. دیک ادووکات هلندی برای این که مثل گاس هیدینک در کره جنوبی محبوب شود، نیاز به پیروزی دارد. اگر کره صعود کند، حرف و حدیث ها در مورد رسیدن این تیم به مرحله نهایی جام جهانی قبلی کاهش پیدا می کند. کره جنوبی که عنوان چهارم جام جهانی قبلی را در اختیار دارد، در مقابل سوئیس چاره ای جز مبارزه و دوندگی 90 دقیقه ای ندارد. نگاه همه آسیا به این بازی خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها