امروز هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال برگزار می‌شود و تیم‌های بیتا سبزوار با نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان و هیات هندبال مرودشت، توسعه عمران بافق با مس کرمان و هپکو اراک با نیروی زمینی ارتش همین‌طور شهرداری کاشان با شهرداری ارومیه به میدان می‌روند.
کد خبر: ۹۹۶۳۷۹

تیم ملی بسکتبال در نخستین دیدارش از رقابت‌های غرب‌آسیا به مصاف فلسطین رفت و با نتیجه 114 بر 65 به برتری رسید. ایران امروز به دیدار لبنان می‌رود.

سونیا گماری ملی‌پوش قایقرانی اسلالوم که مدال برنز بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون را در کارنامه دارد تصمیم گرفته از این رشته کناره‌گیری کند. او رشته جدیدی را آغاز کرده و می‌خواهد در المپیک 2020 توکیو ژاپن حضور داشته باشد. نام رشته جدید گماری هنوز اعلام نشده است.

فدراسیون‌های تکواندو و فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی تصمیم گرفتند برای تیم تکواندو در یونیورسیاد 96 با مینو مداح همکاری کنند که مداح این مسئولیت را نپذیرفت. فدراسیون تکواندو بعد از رقابت‌های انتخابی المپیک و کسب سهمیه توسط کیمیا علیزاده تصمیم گرفت مهرو کمرانی را جایگزین مداح کند تا سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی زنان با دلخوری از تیم کنار برود و دیگر بازنگردد.

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره حرف‌های استویچف پس از بازدید از تمرینات چند تیم باشگاهی ایران مبنی بر این‌که آفت یک تیم باشگاهی این است مربی‌اش با کت و شلوار در تمرینات حضور پیدا کند، گفته: در لیگ ایران که این اتفاقات رخ نمی‌دهد و نمی‌دانم چرا استویچف این حرف را زده است. اگر والیبال ایران پیشرفت کرده است با کمک همین مربیان ایرانی است.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی پاریس، روزهای نهم و دهم بهمن برگزار شد و در پایان، تیم ایران توسط محسن حاجی‌پور، رامین طاهری و امیر قاسمی‌منجزی در اوزان 59، 80 و 130 کیلوگرم صاحب مدال طلا، علی‌اکبر حیدری در وزن 98 کیلوگرم صاحب مدال برنز و علی ارسلان در وزن 66 کیلوگرم صاحب عنوان پنجم شد.

مسئولان فدراسیون بوکس قصد دارند تا پایان امسال، تیم ملی را به یک تورنمنت تدارکاتی اعزام کنند. قرار است اواخر اسفند، اعضای تیم ملی با ترکیبی کامل در تورنمنت تدارکاتی که در جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها