نارضایتی مردم از روند فروش بلیت

باوجود عذرخواهی دبیر جشنواره فیلم فجر از روند پیش‌فروش بلیت و اختلال مهم و تعیین‌کننده در سامانه موردنظر، نارضایتی مردم و علاقه‌مندان سینما همچنان در این خصوص ادامه دارد.
کد خبر: ۹۹۴۵۸۰

آن‌طور که باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داد، پردیس ملت از روز سه‌شنبه میزبان کسانی است که در سامانه سینوگرام، برای خریداری بلیت‌های جشنواره فجر ثبت‌نام کردند.

این وب‌سایت تازه‌کار، از همان ابتدا کار خود را با حواشی بسیاری آغاز کرد و از ساعات اولیه ثبت‌‎نام با مشکل مواجه شد، اما با این حال کسانی هم بودند که موفق به ثبت‌نام شدند و برای دریافت بلیت‌های خود به پردیس ملت آمدند.

افرادی که در این پردیس سینمایی حضور پیدا کردند، مراحل ثبت‌نامشان به طور کامل در سامانه اینترنتی انجام شده و دو پیامک حاوی تکمیل ثبت‌نام و زمان حضور دریافت کردند. آنها در این زمان تعیین‌شده بدون هیچ مشکلی نوبت گرفتند و کارهای ثبت‌نامشان را انجام دادند.

اما در این میان اشخاصی هم هستند که با وجود انجام مراحل ثبت‌نام در سامانه اینترنتی، فقط یک پیامک دریافت کردند. آنها باید در آغازین ساعت‌های ابتدایی کار بلیت‌فروشی در صف طبقه پایین پردیس ملت بایستند و مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و بعد در طبقه دوم، مراحل ثبت‌نام خود را به پایان برسانند.

اما اصل مساله که اختلال کار این سامانه بلیت‌فروشی بود، همچنان پابرجاست و بعضی از افراد که موفق به ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی شده‌اند، اما نتوانستند سئانس، سالن و سینمای خود را انتخاب کنند. به این منظور مانیتوری در محل ثبت‌نام نصب شده که نشانگر وضعیت سالن‌های جشنواره است و مردم در اینجا با توجه به ظرفیت سالن‌ها و سئانس‌ها، بلیت‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در فرم مخصوصشان درج می‌کنند و در ادامه مراحل پایانی و اخد بلیت‌هایشان را انجام می‌دهند.

به‌طور کلی با وجود تلاش‌هایی برای نظم دادن به این بی‌نظمی باز همه چیز بی‌نظم است و وقت مراجعه‌کننده در صف‌های مختلف تلف می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها