با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تب و تاب سفرهای بهاره هم داغ می شود. ایامی که اگرچه چندان برای پروازهای داخلی مقرون به صرفه نیست اما برای سفر به برخی از نقاط دنیا، شاید فرصتی تکرار نشدنی باشد.
کد خبر: ۹۹۳۹۵۶
سفرهای بهاره قاصدک 24!

جهت انجام سفر و خرید بلیط هواپیما پروازهای خارجی، بهتر است چند هفته زودتر از زمان سفر اقدام نمایید.

به طور مثال بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما به مقاصدی نظیر تفلیس، استانبول، دبی و... 4 الی 5 هفته قبل از سفر است پس اگر قصد سفر در فصل بهار را دارید، درنگ نکنید و همین روزها برای رزرو بلیط هواپیما خود اقدام نمایید.

همانطور که می دانید بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما، خرید آنلاین آن است اما با توجه به سامانه های متعددی که در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما فعالیت می کنند، بهتر است قبل از خرید، از اعتبار سامانه ی مورد نظر خود اطمینان حاصل فرمایید. یکی از سامانه های معتبر و جامعی که می توانیم در این خصوص به شما معرفی کنیم، سامانه ی خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک24 است.

پرسشی که اکنون بوجود می آید آن است که به کجا سفر کنم؟ قاصدک 24 چند پیشنهاد ارزنده برای شما دارد:

سفر به گرجستان: گرجستان، یکی از آن مقاصدی است که نمی توان از فصل بهارش گذشت. پایتخت این کشور اروپایی، تفلیس، مهد سبک های گوناگون معماری است اما جاذبه های گردشگری آن به قدری متنوع و منحصر به فرد است که نمی توان زیبایی های آن را تنها در آثار باستانی اش خلاصه کرد؛ تفلیس یکی از آن شهرهایی است که باید وجب به وجب آن را دید، نفس کشید و لذت برد.

به طور کلی، دو فصل آغازی سال را می توان بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما تفلیس به شمار آورد اما اگر بلیط هواپیما تفلیس خود را در اواخر فصل بهار خریداری نمایید، می توانید ضمن بهره بردن از آب و هوایی مساعد، تفریحات آبی و هیجانات سواحل زیبای گرجستان، سفری مقرون به صرفه تر را نیز تجربه کنید.

سفر به استانبول: مقصد دیگری که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، برای سفرهای بهاره به شما پیشنهاد می کند، استانبول است. استانبول یکی از قدیمی ترین شهرهای توریستی ترکیه است که همانند رقیب اروپایی خود تفلیس، ترکیب بی نقصی از سبک های گوناگون معماری را در خود جای داده است. چیزی که بیش از همه یک گردشگر را مجاب به خرید یک بلیط هواپیما استانبول و سفر به ترکیه در فصل بهار می کند، قطعاً سواحل بی نظیر این شهر دیدنی است که به هیچ عنوان نمی شود از آنها چشم پوشی کرد.

سفر به دبی: شهر دیگری که می توانیم برای یک سفر بهاره به شما پیشنهاد کنیم، دبی است. هر چند که گفته می شود بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما دبی و سفر به قلب تپنده خاورمیانه، ژانویه است اما شاید یکی دو هفته ی آغاز سال نیز چندان برای رزرو یک بلیط هواپیما دبی دیر نباشد.

برای خرید بلیط هواپیما دلخواه خود از سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، می توانید پس از ورود به سامانه، با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ درخواستی خود را مشاهده نموده و با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکت های هواپیمایی، مناسب ترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما داشته باشید. روش دیگر آن است که برای دسترسی به بلیط هواپیما دلخواه خود، در صفحه ی اصلی سامانه، روی فیلد بلیط هواپیما مقصد مورد نظر خود کلیک نمایید، به طور مثال با کلیک بر روی فیلد بلیط هواپیما تفلیس در پایین صفحه، ضمن دسترسی مستقیم به بلیط هواپیمای مورد نظر خود می توانید از راهنما و توصیه های سفر به تفلیس نیز برخوردار شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها