کره جنوبی 2 - توگو یک

جامجمآنلاین: تیم ملی فوتبال کره جنوبی روز سهشنبه 13 ژوئن در نخستین بازی گروه G جام جهانی موفق شد در ورزشگاه شهر فرانکفورت تیم ملی فوتبال توگو را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.
کد خبر: ۹۹۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، تیم فوتبال کره جنوبی با نتیجه 2 بر یک تیم فوتبال توگو را شکست داد و بنابراین تاکنون تنها تیم آسیایی است که توانسته در جام جهانی آلمان به پیروزی دست یابد.

تیم فوتبال توگو در نیمه نخست بازی فوقالعادهای را از خود به نمایش گذاشت و کاملا تیم کره جنوبی را تحت فشار قرار داد.
در دقیقه 31 نیمه نخست محمد قادر بازیکن توگو دفاع کره جنوبی را شکافت و با شوتی تماشایی لیوون جائه دروازهبان کره را تسلیم کرد.
نیمه نخست با همین نتیجه خاتمه یافت. در نیمه دوم در دقیقه 53 ژان پل ابالو پشت محوطه 18 قدم روی پارک جی سونگ خطا کرد و با دریافت دومین کارت زرد از گراهام پل داور این دیدار از بازی اخراج شد.
تیم کره روی این خطا صاحب یک ضرب آزاد شد که لی چون سو با شوتی مهار نشدنی دروازه آگاسا را گشود. تیم توگو با 10 نفره شدن و دریافت این گل تا اندازه زیادی انسجامش را از دست داد.

در دقیقه 71 بازی آهن جونگ هوان که بین 2 نیمه وارد زمین شده بود با یک شوت گل دوم کره جنوبی را به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.
در این بازی به داوری گراهام پل که در حضور 48 هزار تماشاگر در ورزشگاه فرانکفورت برگزار شد کیم و لی از تیم کره جنوبی و چانگایی و رومائو از تیم توگو کارت زرد دریافت کرده و آبولا با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها