دیدارهای هفته دوم لیگ برتر کاراته بانوان فردا با برگزاری دیدارهای گروه یک و 2 برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در دو گروه هفت تیمی و در دو مرحله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۷۵۱

هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو از دیروز آغاز شد و امروز با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد. در مهم‌ترین دیدار این هفته، نفتی‌های امیدیه و گچساران بار دیگر مقابل هم قرار می‌گیرند.

دور نخست مسابقات انتخابی تیم‌ ‌ملی تنیس روی میز برگزار شد که از مهم‌ترین اتفاقات آن، انصراف نیما عالمیان بود. افشین نوروزی دیگر چهره شاخص پینگ‌پنگ ایران هم توانست نخستین بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

علی‌اصغر هادی‌زاده درباره فعالیت تیم جودوی بانوان گفته: مقدمات تشکیل تیم جودوی بانوان را فراهم کرده ایم و احتمالا یک اردوی موقتی برگزار می‌کنیم تا پس از بررسی شرایط و وضعیت علاقه‌مندان، این ورزش را راه‌اندازی کنیم.

مسابقات قهرمانی یخ‌نوردی جهان در شامبوری فرانسه برگزار می‌شود و اعضای تیم ملی، مسعود زینالی، محمدرضا صفدریان، سعید محمودی، زینب کبری‌موسوی و آلاله قاسمی به این رقابت‌ها می‌روند.

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون گلف گفته، بانوان این رشته می‌توانند با حجاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی فعالیت کنند.

طبق طرح 300 روز لیگ کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی لیگ باشگاه‌های کشتی بر اساس ضوابط اعلام شده در روزهای 20 و 21 بهمن برگزار می‌شود.

در حالی که اردوی مشترک مجارستان 23 دی در بوداپست آغاز شده است، تیم جودوی ایران با 14 جودوکار در هفت وزن امشب برای حضور در این اردوی بین‌المللی تهران را به مقصد کشور میزبان ترک می‌کند.

ملی‌پوشان کاراته در نخستین مرحله از لیگ جهانی 2017 بزودی راهی پاریس می‌شوند. این رقابت‌ها که تحت عنوان کاراته وان در طول سال و در چند مرحله برگزار می‌شود نقش بسزایی در رنکینگ جهانی و آماده سازی کاراته کاها دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها