کاوه آفاق در اولین روز از جشنواره موسیقی فجر، در بخش تلفیقی این رویداد فرهنگی در برج آزادی به اجرای موسیقی پرداخت.
کد خبر: ۹۹۰۱۵۴
خواننده ایرانی: جان لنون بند پوتین من هم نیست!

به گزارش جام جم آنلاین اجرایی که اتفاقا خیلی هم پر سر و صدا شد چرا که کاوه آفاق حرف هایی روی صحنه زد که مدتی در شبکه های مجازی محل بحث بود.
نام کاوه آفاق با انتشار قطعه «شال» و فعالیتش در گروه The Ways سر زبان‌ها افتاد. هنرمندی که پس از سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی، سال گذشته با انتشار آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» توانست مجوز فعالیت رسمی را دریافت و اولین اجرای زنده خود را مرداد سال جاری در برج میلاد برگزار کند.
اما حاشیه ها وقتی آ؛از شد که کاوه آفاق عینکش را به چشمش زد و یکی از دوستدارانش او را جان لنون صدا کرد! کاوه آفاق واکنش نشان داد و گفت: «یک انگلیسی بند پوتین من هم نمی‌شود! جان لنون انسان بزرگی است اما هیچ‌گاه اسطوره من نبوده است. اگر من هم در آن دهه، در مهد موسیقی و با آن همه امکانات به دنیا می‌آمدم، آن زمان از جان لنون هم بهتر بودم.»

این خواننده در پایان صحبت‌هایش با ابراز تأسف از مردمانی که یک عینک را دلیل بر تقلید هنرمندانشان از دیگر موزیسین‌ها می‌دانند، خود را یک ایرانی مقید خواند و گفت: «نژادپرست نیستم اما حالم از انگلیسی‌ها بهم می‌خورد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
آفرین با این طرز فكر خیلی موافقم . كلا مد شده وقتی میخوان از كسی تعریف كنند اون رو به فرد خارجی مشابه می كنند . واقعا این نوع طرز فكر یه نوع معذرت میخوام عقب افتادگی فكری است. متفكران حال و آینده تاریخ یه این نوع طرز فكر می خندند .
نیكو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
۰
۰
خیلی خوشم امد نشان دادی كه یك ایرانی باغیرت هستی هیچ وقت یك انگلیسی نمیتواند حتی خاك كفش ایرانی باشد . به شما افتخار میكنم .موفق باشید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها