به مناسبت جشنواره زمستانی همدان

علیصدر 30 درصد تخفیف می‌دهد

معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه این شرکت برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در تمام ایام سال آماده خدمت رسانی است، گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن همدان در همه فصول سال بویژه در طول جشنواره زمستانی که همه ساله از ابتدا تا 20 بهمن ماه برگزار می‌شود امسال نیز مدیریت شرکت علیصدر با تخفیف ویژه آماده ارائه خدمات به مسافران در جشنواره زمستانی همدان است.
کد خبر: ۹۸۷۲۲۳

مسعود ملکی در گفت و گو با جام جم اظهار کرد: جشنواره زمستانی فرصتی برای معرفی همدان و استفاده از ظرفیت‌های ویژه گردشگری استان است که مسافران در این ایام می‌توانند با فراغ بال علاوه بر بازدید از جاذبه‌های زمستانی همدان از ظرفیت ایجاد شده در غار علیصدر برای گردشگری و تفریح زمستانی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در مسیر منتهی به غار علیصدر از سمت تهران مراکز خدماتی رفاهی مناسبی ایجاد شده گفت: امروز با تلاش مدیریت شرکت سیاحتی علیصدر امکانات مناسبی برای اقامت مسافران تدارک دیده شده که مجموعه اقامتی و ویلاهای الوند، مهمانسرای سازمان ایرانگردی و جهانگردی ،رستوران‌ها، شهربازی، پارکینگ ، مسجد و بازارچه سوغات از جمله امکاناتی است که در این مجموعه مستقر شده و این مجموعه به طور قطع رفاه مسافران را در نظر خواهد داشت.

وی تصریح کرد : منطقه گردشگری غار علیصدر با دارا بودن پارکینگ 6 هکتاری و ظرفیت 2 هزار خودرو، بازارچه صنایع دستی با 72 غرفه و 3 رستوران در 75کیلومتری همدان واقع شده که هم اکنون از سمت تقاطع آیت الله نجفی مسیر ویژه ای برای سهولت دسترسی به غار ایجاد شده است.

*عضویت شرکت سیاحتی علیصدر در توریسم جهانی

معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر تاکید کرد: مجموعه علیصدر سال گذشته درخشش خوبی در سطح بین الملل داشته به صورتی که توانست در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UNWTO) عضو شود و همچنین در مجمع عمومی کنفرانس بین المللی جهانگردی در کشور ارمنستان شرکت کرده و با دبیر کل سازمان جهانی جهانگردی نشست برگزار کند. ملکی مهمترین دستاورد حضور در مجمع بین المللی را معرفی علیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی جهان در حضور شرکت کنندگان در این کنفرانس عنوان کرد وگفت: علیصدر توانست به عضویت در انجمن بین المللی غارهای توریستی دنیا درآمده و در این انجمن عضویت فعال پیدا کند . همچنین موفق به حضور در نشست اعضای انجمن در کشور عمان شد که این خود توفیقی بزرگ در راستای معرفی علیصدر در سطح جهانی است. وی تصریح کرد: شرکت سیاحتی علیصدر توانست در مجمع عمومی سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) که تا تاریخ 26 شهریورماه در شهر مدلین کلمبیا برگزار شد حضور یابد و این برنامه با هدف بسترسازی برای فعالان و متقاضیان مرتبط با صنعت گردشگری کشور، تبادل اطلاعات و نوآوری‌ها و نیز تحقق برنامه ‌ها و پروژه‌های مشترک، «مجموعه سیاحتی علیصدر همدان» را به فهرست هشت نفره اعضای وابسته جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی جهانگردی افزود.

معاون گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر با تاکید بر نتایج مثبت دستاورد حاصل در مجمع عمومی سازمان جهانی جهانگردی افزود: عضویت وابسته برای اعضای سازمان جهانی جهانگردی به عنوان آژانس مرتبط با سازمان ملل متحد با دارا بودن مسئولیت ترویج و تبلیغ گردشگری پایدار و مسئولانه در سراسر جهان سبب ایجاد طیف وسیعی از فرصت ها در قالب همکاری های بخش خصوصی و دولتی میان کشورها، تشکیل عرصه‌ای برای ارتباط با دولت‌ها، ترسیم چارچوبی برای ارتباط با گروه‌های هدف و نیز خلق فرصتی برای همسویی با برنامه‌های سازمان ملل و ایجاد محصولات خلاق خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها