کی‌روش بازیکنان پرسپولیس را برگرداند که این تیم آسیب نبیند

تاج: برانکو نباید آن حرف‌ها را می‌زد/ بازی با مراکش لغو نشده!

بالاخره پس از دو روز سکوت مسئولان فدراسیون فوتبال در مورد اختلافات پیش آمده بین برانکو و کی روش و همچنین بازگشت ملی پوشان پرسپولیس از اردوی تیم ملی رییس فدراسیون فوتبال امروزدر جمع خبرنگاران به حواشی این موضوع پاسخ داد.
کد خبر: ۹۸۶۵۲۸
تاج: برانکو نباید آن حرف‌ها را می‌زد/ بازی با مراکش لغو نشده!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی تاج پس از برگزاری جلسه با علی‌اکبر طاهری در خصوص بازگشت ملی‌پوشان پرسپولیس از اردوی تیم ملی گفت: طاهری امروز به اینجا آمد و با هم صحبت کردیم، اما من برای یکسری افراد متأسفم که می‌گویند فدراسیون سکوت کرده است.

وی افزود: منظور این افراد از سکوت چیست؟ مگر ما باید همان لحظه که اتفاقی رخ می‌دهد چیزی بگوییم؟ گاهی اوقات سکوتی که انجام می‌شود همراه با تدبیر است. صحبت‌هایی که می‌شود باید در مورد آن مدیریت شود اینکه یکسری مصاحبه‌هایی انجام دهیم که فلان سایت خوشش بیاید، خوب نیست و معنا ندارد. هنوز حرفی زده نشده نباید دنبال این باشیم که آنی جواب دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خوب نیست که در مصاحبه‌هایشان بگویند چرا تیم ملی با سوریه جنگ زده مساوی کرده است، یا اینکه در فلان کشور اردو زده‌ایم، این صحبت‌ها در شأن افراد نیست و در حیطه اختیارات آنها هم نیست که بخواهند در مورد آن صحبت کنند. این مسائل را به طاهری گفتم. ما اگر سکوت می‌کنیم به خاطر تدبیر است، فدراسیون فوتبال وظیفه خود را می‌داند و هر اقدامی لازم باشد به موقع انجام می‌دهد. وقتی سازمان لیگ جلسه می‌گذاریم و همه می‌آیند یعنی اینکه تصمیم درستی گرفته شده است. اینکه می‌گویند اگر بازی با مراکش انجام می‌شد ما اعتراضی نمی‌کردیم خوب نیست چرا که بازی با مراکش هنوز لغو نشده است و ما پیگیر این موضوع هستیم که این بازی انجام شود.

تاج در واکنش به کنایه یک خبرنگار که اعلام کرد آیا بازیکنی در اردوی تیم ملی مانده که بخواهید با مراکش بازی کنید، گفت: بله هیچ مشکلی از لحاظ کمبود بازیکن وجود ندارد و به اندازه کافی بازیکن در اردوی تیم ملی هست.

وی اظهار داشت: ما 3-4 سال پیش هم با چنین مشکلی مواجه بودیم که همزمان با اردوهای تیم ملی استقلال و سپاهان که بازیکنان ملی‌پوش زیادی داشتند درگیر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بودند و بازی‌های 120 دقیقه‌ای هم انجام دادند. استقلال آن زمان بازی‌هایش را واگذار کرد و سپاهان هم پس از استقلال نتایجش را واگذار می‌کرد. ما باید به فکر چنین مسائلی هم باشیم تا مشکلات حل شود و اگر اکنون این مشکل را برجسته نکنیم تا آن به صورت ریشه‌ای حل نشود دچار مشکل خواهیم شد. یک بار برای همیشه کشور باید در این خصوص متحد شود تا مشکلات را حل کرده و طبقه‌بندی کنیم.

وی درباره اینکه چرا جلسه میان کارلوس کی‌روش و سرمربیان تیم‌های لیگ برتری برگزار نمی‌شود، گفت: پیشنهاد خوبی است و شاید به زودی این کار را انجام دهیم، شاید در این جلسه برنامه مسابقات را اعلام کنیم و هر کسی پیشنهادی بدهد اما مطمئنا تغییر ماهوی صورت نمی‌گیرد.

تاج در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دود اختلاف میان کی‌روش و برانکو به چشم بازیکنان پرسپولیس می‌رود، گفت: این موضوع حل خواهد شد. کی‌روش آدم بزرگواری است و بازیکنان را مانند بچه‌های خودش می‌داند. پرسپولیسی‌ها گفته‌اند که از حضور بازیکنانشان در این اردو ضرر خواهد کرد و به این خاطر سرمربی تیم ملی بازیکنان را در اختیار پرسپولیس قرار داد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فردا جلسه‌ای خواهیم داشت که همه بتوانند شرکت کنند. استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان با پیراهن ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کنند و تیم ملی هم برای مسابقات جام جهانی خودش را آماده می‌کند، اولویت به نظر شما کدام است؟ من می‌گویم اولویت تیم ملی است و کی‌روش هم چنین نظری دارد. از روز گذشته تا الان سکوت کرده بودیم اما دوستان تیتر زدند که ما فدراسیون سکوت هستیم، این حرف به چه معناست که ما فدراسیون سکوت هستیم؟ واقعا پشت این حرف چه چیزی وجود دارد؟ متاسفانه نحوه برخورد در فوتبال عجولانه شده است. باید نسبت به این وقایع تاسف خورد، هنوز حرف‌های من را نشنیده‌اند اما تیتر خود را می‌زنند.

وی در پایان در خصوص اینکه کی‌روش همه مربیان ایرانی را به ایران دیپورت کرده و اینگونه که پیداست ظاهرا با آنها هم مشکل دارد، گفت: چنین چیزی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
۰
۰
باسلام خدمت اقای مهدی تاج به اقای كی روش برسانید اگه بایك مربی مشكل داری چرا به تیم ملی كشورما بی احترامی می كنی باید ازمربیان ایرانی تیم ملی عذرخواهی كنی همچنین ازبازیكنان پیروزی بزرگ

نیازمندی ها