پس از دوسال ارائه خدمات سایت مدیکال تلنت در زمینه ارائه سهام پزشکان و مسائل مربوط به کسب و کار پزشکی حدود سه ماه است که این سایت با تبدیل شدن به سایت مدیکال ادز به آدرس www.medical-ads.com اولین سایت نیازمندیهای پزشکی لقب گرفت.
کد خبر: ۹۸۶۴۹۳
مدیکال ادز اولین سایت نیازمندی تخصصی حوزه پزشکی

خدمات منحصر به فردی که این سایت در زمینه نیازمندیهای پزشکی ارائه می دهد باعث شد گفتگوی کوتاهی با دکتر سید محمد علی متشرعی مدیریت مجموعه و دکترشیرازی مشاور بازاریابی و تجارت الکترونیک مجموعه مدیکال ادز داشته باشیم که چکیده آنرا در ذیل می خوانیم:

دکتر سید محمد علی متشرعی پزشک عمومی، مدیریت سایتهای مدیکال آف و مدیکال ادز را عهده دار هستند و آقای دکتر رضا شیرازی مدرس دانشگاه و دکترای حرفه ای کسب و کار بعنوان مشاور بازاریابی و تجارت الکترونیک سایتهای فوق مشغول به فعالیت است.

دکتر رضا شیرازی به خبرنگار جام جم گفت : دکتر متشرعی و دوستانشان چندین خلاء را در حوزه پزشکی شناسایی کردند که این منجر به ساخت سایت مدیکال ادز توسط ایشان و تیمشان شد اول اینکه شاید خیلی از پزشکان نمیدانند که خدمات پزشکی خود را در کجا میتوانند ارائه دهند و یا مراکز درمانی نیز نمیدانند پزشکان خود را از کجا پیدا کنند . مورد دیگر اینکه بعضی از پزشکان دارای سهام مراکز درمانی هستند و بعنوان سهامدار در آن مراکز مشغول بکار هستند حال اگر این عزیزان قصد مسافرت و یا به هر دلیل قصد ارائه سهام خود را داشته باشند میتوانند در این سایت سهام خود را برای فروش ارائه کنند. یا اینکه برخی از پزشکان به دلیل تغییر گرایش و یا سفر و جابجایی قصد فروش اجناس پزشکی خود را دارند که میتوانند اجناس خود را برای فروش در این سایت بگذارند. و یا اینکه شرکتهای ارائه کننده اجناس پزشکی می توانند از این سایت برای معرفی و فروش خدمات خود استفاده کنند.

به گفته دکتر شیرازی تمامی اقلام مورد نیاز مردم مانند دستگاه فشار خون و یا تست قند خون و یا مورد نیاز پزشکان را میتوان در این سایت هم برای فروش قرارداد و هم برای خرید که این نوع خدمات علاوه بر رفع سردرگمی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خریدار و فروشنده می گردد و نیاز به مراجعه به پاتوق های فروش وسایل پزشکی را برطرف میسازد.

دکتر متشرعی مدیریت مجموعه مدیکال ادز نیز در این زمینه به خبرنگار ما گفت: این سایت در دو قسمت اصلی فعالیت دارد یکی خرید و فروش سهام پزشکی و آگهی های مربوط به استخدام پزشک و پرستار و ... و بخش دیگر خرید و فروش اقلام پزشکی ، که میتواند شامل خرید و فروش اقلام پزشکی که توسط خود پزشکان نسبت به وسایلی که شاید دیگر مورد نیاز نباشد انجام بگیرد و یا اینکه توسط شرکتهای ارائه دهنده تجهیزات پزشکی.

با توجه به اینکه حول و حوش 2000 شرکت ارائه دهنده تجهیزات پزشکی در کشور وجود دارد و متاسفانه هیچگونه اطلاعات تخصصی راجع به خدمات ارائه شده توسط این شرکتها وجود ندارد این عزیزان میتوانند با مراجعه به سایت مدیکال ادز بطور جامع و کامل اقدام به ارائه خدمات و محصولات خود کنند.

مجموعه مدیکال ادز و مدیکال آف در شبکه های اجتماعی نیز علاوه بر ارتباط مستقیم با مردم اقدام به ارائه اطلاعات مهم و دسته اول پزشکی نموده است که آدرس تلگرام آن @medicaloff و آدرس اینستاگرام instagram.com/medicalloffcom می باشد.

همچنین در آینده ای نزدیک اطلاعات جامع وسایل پزشکی نیز در این سایت قرار خواهد گرفت که میتواند اطلاعات دقیق را نیز نسبت به اقلام پزشکی به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

عزیزانی که علاقمند به استفاده از خدمات مذکور هستند می توانند به آدرس اینترنتی www.medical-ads.com مراجعه و یا با تلفن 88500520 و همچنین پست الکترونیکی info@medical-ads.com تماس حاصل نمایند.

دکتر محمد علی متشرعی

دکتر رضا شیرازی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها