داماد خشمگین که در جنایتی هولناک ده نفر از بستگان همسرش و همسایه‌های آنها را به قتل رسانده است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۸۱۷۷۸

به گزارش جام‌جم، ساعت 5 عصر پنجشنبه ـ دوم دی امسال ـ اهالی روستای جهان‌آباد از توابع فهرج استان کرمان با شنیدن صدای شلیک گلوله سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمدند. آنها مشاهده کردند داماد خانواده همسایه درحالی که مسلح است، از خانه آنها بیرون آمد و با تهدید همسایه‌ها که در تعقیبش بودند، بسرعت فرار کرد. یکی از همسایه‌ها با پلیس تماس گرفت و چند نفر دیگر با ورود به خانه مشاهده کردند تعدادی زن و مرد و کودک که در خانه بودند، هدف شلیک‌های گلوله داماد خشمگین قرار گرفته و غرق در خون در اتاق‌ها و حیاط خانه روستایی افتاده‌اند. آنها با مشاهده این صحنه با اورژانس تماس گرفتند و سعی کردند افراد زخمی را نجات دهند. دقایقی بعد با حضور امدادگران اورژانس و ماموران در آنجا، مشخص شد ده نفر از افراد زخمی که زن و مرد و کودک بودند، به دلیل شدت خونریزی فوت کردند. چهار نفر دیگر نیز حالشان وخیم بود که به بیمارستان منتقل شدند.

همزمان با گزارش این جنایت به دادستانی، تحقیقات پلیسی آغاز شد. تحقیقات اولیه از همسایه‌ها نشان می‌داد عامل جنایت با همسرش دعوا کرده و زن جوان در خانه پدرش بوده است. عصر روز حادثه نیز مادربزرگ خانواده که بیمار بوده، از بیمارستان مرخص و به خانه منتقل شده بود. به همین خاطر چند نفری از همسایه‌ها برای عیادت پیرزن رفته بودند که هدف شلیک گلوله داماد خشمگین قرار گرفته و کشته و زخمی شدند.

با به دست آمدن مشخصات قاتل فراری، پلیس در قالب چند گروه تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهم به قتل فراری آغاز کرد.

ابوذر داوریان، رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج با تائید قتل ده نفر در تیراندازی روستای جهان‌آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان به جام‌جم گفت: چهار نفر نیز در این حادثه خونین مجروح و در بیمارستان پاستور بم بستری هستند. دستورات قضایی لازم برای دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده باجدیت در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است. وی ادامه داد: انگیزه و علت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده که قاتل با همسر و خانواده همسرش داشته است. قاتل (ش. ن) جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری بوده و از یک سال و نیم پیش با شخصی به نام (ر. د) ازدواج کرده و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد بوده است. همین باعث شده بود که همسر وی که دخترخاله‌اش هم بوده به خانه پدرش برود. عامل جنایت نیز حوالی ساعت 17 تا 18 دوم دی امسال با رفتن به مقابل خانه پدرزنش اقدام به تیراندازی به سمت درب خانه کرد و ابتدا پدرزنش را کشت.

داوریان افزود: عامل جنایت درحالی که مسلح بود، وارد خانه شده و تمامی افراد حاضر در آنجا غیر از همسرش را هدف شلیک گلوله قرار می‌دهد. با توجه به این‌که تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت از بیمار در خانه حضور داشتند، آمار کشته‌ها افزایش یافته است. در این حادثه تلخ ده نفر ازجمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل رسیدند و چهار نفر هم زخمی و بستری هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها