قاتل ستایش در بیمارستان روانی

وکیل‌مدافع متهم پرونده «ستایش قریشی» از بستری شدن موکلش در بیمارستان رازی به دلیل مشکلات روانی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۴۱۲

مجتبی فرحبخش گفت: موکلم حدود دو روز پیش به دلیل مشکلات روانی از کانون اصلاح و تربیت به بیمارستان رازی در شهرری منتقل و بستری شد؛ البته وی پیش از این از مشکلات روانی رنج می‌برده است.

در این پرونده امیرحسین متولد 25آذر 78 متهم به قتل عمدی ستایش شش ساله، جنایت بر میت با ریختن اسید و زنای به عنف است.

تحقیقات در این پرونده از 22فروردین امسال و به دنبال شکایت پدر ستایش در کلانتری 11 شهید قدوسی آغاز شد. او در شکایتش گفت: ساعت 13 ستایش برای بازی از خانه خارج شد و دیگر باز‌نگشت.

در حالی که تحقیقات در این‌باره ادامه داشت، عصر روز بعد امیرحسین همراه پدرش به کلانتری مراجعه و به قتل ستایش اعتراف می‌کند. متهم به قتل 24 شهریور امسال پای میز محاکمه قرار گرفت. امیرحسین هم در دفاع از خود گفت: اگر مصرف مشروبات الکلی نبود، هیچ کدام از این اتفاقات رخ نمی‌داد. مشروب زندگی‌ام را نابود کرد. یادم هست ستایش را به آشپزخانه بردم و با چاقوی میوه‌خوری دسته قرمز گلویش را بریدم. دو سال است مشروب مصرف می‌کنم. روز حادثه متوجه شدم برای دختر مورد علاقه‌ام خواستگار آمده و از روی ناراحتی زیاد مشروب خوردم.

قضات دادگاه کیفری استان تهران پس از محاکمه متهم، او را به اتهام قتل به قصاص، به اتهام تجاوز به عنف به اعدام و پرداخت دیه ارش بکارت محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها