کیش، کمپ بین‌المللی فوتبال می‌شود

امکانات فوتبالی بویژه زمین چمن کیش مطابق استانداردهای روز ترمیم و بازسازی می‌شود تا زمینه برپایی اردوی تیم‌های ملی ایران و دیگر کشورها در این جزیره فراهم شود.
کد خبر: ۹۸۱۴۰۰

مشکل نبود زمین تمرین مناسب برای تیم ملی فوتبال و طولانی شدن پروسه بازسازی کمپ تیم‌های ملی نه‌تنها فدراسیون فوتبال را به سمت برپایی اردوهای تدارکاتی در خارج از کشور برد که این فدراسیون تلاش می‌کند کمپ بین‌المللی در ایران نیز راه‌اندازی کند، کمپی که از دیروز و به دنبال دیدار مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با علی‌اصغر مونسان، مدیرعامل منطقه آزاد کیش زمزمه‌های شکل‌گیری آن آغاز شد. علی‌اصغر مونسان، مدیرعامل منطقه آزاد کیش در این نشست گفت: ما پتانسیل و امکانات مناسبی برای برعهده گرفتن میزبانی تیم‌های ملی فوتبال ایران و تیم‌های دیگر کشورها را داریم.یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و امکانات مورد نیاز برای میزبانی از تیم‌های باشگاهی و تیم‌های ملی فوتبال وجود زمین چمن است که در حال ارتقای کیفیت آن هستیم.

در ادامه این نشست، با توجه به تفاهم نامه‌ای که با فدراسیون فوتبال ارمنستان مبنی بر استفاده تیم‌های ملی این کشور از امکانات موجود در ایران و بویژه در فصول سرد سال منعقد شده بود، مسئولان منطقه آزاد کیش اعلام کردند با توجه به موقعیت آب و هوایی این جزیره و امکاناتی که کیش دارد، می‌تواند میزبان مسابقات و اردوهای تدارکاتی بین‌المللی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها