فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت بزرگ ترین شرور و تروریست مسلح معروف زاهدان در عملیات تعقیب و گریز پلیس خبرداد.
کد خبر: ۹۷۹۱۱۷

به گزارش جام‌جم، سردار حسین رحیمی در تشریح این خبر عنوان کرد: ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان از طریق منابع خبری و اقدامات اطلاعاتی از تردد شرور معروف منطقه به نام «امان‌الله» معروف به «ملنگ نهتانی» از مسیر «گرافه و تل سیاه» مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های ویژه عملیاتی از یگان تکاوری 105 نصرت‌آباد با محوریت فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان به محل اعزام شدند و پس از گشتزنی در مسیرهای فرعی و منتهی به روستاهای اطراف، طرح کمین را اجرا کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران با مشاهده یک دستگاه خودروی تویوتا که با سرعت زیاد در حرکت بود به آن ظنین شده و با استفاده از علائم هشداردهنده، دستور ایست صادر کردند؛ اما سرنشینان خودرو بدون اعتنا به هشدار پلیس اقدام به تیراندازی کرده که با آتش ماموران مواجه شدند.

سردار رحیمی از هلاکت «امان‌الله» و دستگیری همراه وی به نام «نعمت‌الله» در این عملیات خبرداد و گفت: در بازرسی از خودرو، دو قبضه سلاح کلاشینکف، هشت تیغه خشاب، 171 تیرجنگی کلاشینکف، یک دستگاه دوربین شکاری حرفه‌ای، یک جفت پلاک جعلی و سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امان‌الله معروف به «ملنگ نهتانی» بزرگ‌ترین شرور و ترویست مسلح معروف زاهدان بود که تحت عنوان «سرهنگ» از سال 1365 اقدام به شرارت، ربایش و گروگانگیری می‌کرد و عامل شهادت و اسارت 75 نفر از کارکنان خدوم ناجا (ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی) و سپاه پاسداران بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها