در ویژه برنامه‌های مختلف رادیو، جشن‌های هفته وحدت منعکس و فلسفه این هفته بررسی می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۷۷۸

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جشن رادیو ایران به مناسبت هفته وحدت به همت گروه طنز «کوی نشاط» در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. این جشن از 19 تا 26 آذر از ساعت 16 تا 18 در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار خواهد شد.

رادیو معارف در برنامه «امت واحد» به بررسی رهنمودهای قرآن و پیامبر اکرم(ص) درباره وحدت امت اسلام خواهد پرداخت. حجت‌الاسلام والمسلمین سخاوتی در این برنامه به موضوعاتی همچون معنا و مفهوم وحدت امت اسلامی و اهداف دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان خواهد پرداخت.

امت واحد،کاری از گروه فقه و اندیشه به تهیه‌کنندگی و سردبیری حمید اشتری و اجرای محمودرضا صابری اراکی، در شش برنامه از شنبه 20 آذر ساعت 20 و 5 دقیقه تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود.

برنامه «به رنگ خدا» رادیو معارف نیز همزمان با آغاز هفته وحدت و میلاد نبی‌اکرم(ص) از 20 آذر به مدت یک هفته به تبیین راه‌های تأسی به سیره نبوی خواهد پرداخت .

الگوگیری از حضرت محمد(ص) با توجه به کلام امیرالمومنین امام علی(ع) در خلق نیکو، وحدت،‌ غیرت، سخاوت و صبر محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

«به رنگ خدا» کاری از گروه قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام به تهیه‌کنندگی و سردبیری محمد حسین‌پور و اجرای رضا حبیبی از شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 و 5 دقیقه روی آنتن می‌رود.

برنامه «کتاب شب» که هر شب به بازخوانی داستان‌ها و زمان‌های ایرانی و خارجی می‌پردازد، از 20 تا 26 آذر به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، کتاب «زندگی حضرت محمد(ص)» نوشته علی موسوی گرمارودی را همراه با مخاطبان بازخوانی خواهد کرد.

مخاطبان می‎توانند هر شب ساعت 23 و 30 دقیقه شنونده این برنامه باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها