نماینده سوریه در سازمان ملل

حلب قندهار نمی‌شود / فیلی در اتاق است!

نماینده سوریه در سازمان ملل با اشاره به اینکه دولت عربستان و ترکیه حمایت‌های مادی و تبلیغاتی بی‌سابقه‌ای را به افراط گرایان ارائه می‌دهند قطر را در صدر لیست حامیان تروریسم دانست.
کد خبر: ۹۷۴۰۰۷
حلب قندهار نمی‌شود / فیلی در اتاق است!

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، به نوشته روزنامه الدیار، بشار الجعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل در جریان سخنرانی در نشست شورای امنیت گفت: بار دیگر نمایندگان و حامیان جبهه النصره و گروه‌های تروریستی وابسته به آن خواهان برگزاری نشست فوق العاده شورای امنیت شدند و این تلاشی است از سوی آنها برای یاری رساندن به تروریست‌ها و تقدیم حمایت‌های معنوی و سیاسی به آنها در سایه پیروزی‌های ارتش سوریه و همپیمانان آن در مبارزه با تروریسم.

وی حمله هوایی رژیم صهیونیستی را تلاشی برای تقویت روحیه در هم شکسته تروریست‌ها دانست.

نماینده سوریه در سازمان ملل افزود: ادامه تجارت آنها با خون ملت سوریه با نادیده گرفتن حوادث سوریه یک مساله انسانی است و دولت سوریه را از انجام مسئولیت قانونی خود در مبارزه با تروریسم و نجات سوری‌ها باز نمی‌دارد.

جعفری تلاش‌های روسیه و حمایت آن را از سوریه و همچنین دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برای ارسال تجهیزات پزشکی و استقرار بیمارستان سیار در حلب را ستود و گفت: اهالی حلب بعد از 4 سال دوباره به زندگی شرافتمندانه و احساس امنیت امیدوار شدند.

وی تاکید کرد: تروریسم نمی‌تواند ابزاری برای تبدیل حلب به قندهار باشد.

نماینده سوریه در سازمان ملل با بیان اینکه دهها غیر نظامی که امروز تلاش کردند به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه بروند به دست گروه‌های تروریستی تحت حمایت غرب کشته شدند، گفت: آزادسازی بیش از 80 هزار تن از اهالی حلب تا امروز حتی بخشی از سیاست‌های غرب که سال‌ها مدعی دفاع از غیر نظامیان است نبوده است.

جعفری افزود: داعش و جبهه النصره لیستی از قیمت زنان را برای فروش در بازار النخاسه با توجه به سن آنها ارائه کرده‌اند. برخی از این زنان با قیمت تنها 40 دلار برای فروش عرضه می‌شوند.

وی گفت: فیلی در اتاق است و کسی نمی‌خواهد آن را ببیند. به طوری که دی‌میستورا و اوبراین گفتند که "گروه‌های مسلح" دیگر کشورها مانع از خروج غیرنظامیان از شرق حلب شده‌اند، آنها نگفتند "تروریست‌ها" ؛ این دو در مقابل ما حضور دارند از آنها سوال کنید.

نماینده سوریه افزود: این یعنی گروه‌های تروریستی، غیرنظامیان را به عنوان سپرهای انسانی به کار می‌گیرند و این نمایش بیهوده که برخی امروز داخل این شورا از طریق اظهارات گمراه کننده و هماهنگ با رویکرد حکومت‌هایشان اجرا می‌کنند، حقیقت را پنهان نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها