زهرا 2 ساله پس از 13 روز سرگردانی در خیابان های پایتخت در منطقه مرتضی گرد پیدا شد.
کد خبر: ۹۷۳۶۰۱
راز گمشدن 13 روز سرگردانی زهرا

پدر 25 ساله زهرا در حالیکه اشک می ریخت گفت: ساعت 4 ظهر همسرم و دخترم همراه خواهرم برای خرید به بازار عبدل آباد رفته بودند که در یک لحظه که همسرم دست زهرا را برای پرسیدن قیمت یک لباس رها می کند دخترم گم می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، مرد جوان افزود: با همه دوستان و آشنایان همه بازار را جست و جو کردیم اما اثری از دخترم نبود.

با ادعای این مرد تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 برای ردیابی دختر گمشده وارد عمل شدند.

در حالیکه تجسس ها برای پیدا کردن سرنوشت مرموز زهرا کوچولو ادامه داشت عکس های دختر کوچولو در محل گم شدنش نصب شد و در این مرحله بازپرس پرونده با تقاضای چاپ عکس زهرا از شهروندان برای پیدا شدن دخترک در خواست کمک کرد.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه عصر شنبه 6 آذر ماه مردی در تماس با خانواده زهرا کوچولو از پیدا شدن دخترگمشده خبر داد.

این مرد به پدر زهرا گفت: دختر بچه ای را در منطقه مرتضی گرد دیدم که سرگردان بود و با توجه به عکسی که در رسانه ها و خیابان ها دیده بودم احتمال می دهم او همان زهرای گمشده باشد.

در این مرحله پدر نگران همراه مادرش به سرعت خود را به منطقه مرتضی گرد رساندند و با دیدن دخترشان در خیابان همه رویاهای گمشده شان را به دست آوردند.

پدر زهرا که پس از 13 روز دختر بچه اش را در خیابان ها پیدا کرده بود به رکنا گفت: از همان روز گمشدن دخترم برای زهرا نذر کردم که هر وقت پیدا شود به زیارت امام رضا(ع) برویم.

بنا به این گزارش، خانواده زهرا کوچولو پس از پیدا شدن دخترشان به سفر مشهد رفته اند و تحقیقات تکمیلی برای 13 روز سرگردانی دختر کوچولو در خیابان های پایتخت در اداره 11 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۸
احمد
-
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
خداراشكربه گمشدش رسید
پیمان
-
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
خداراشكر....
هویدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
من فكر میكنم هموطن شخصی كه زنگ زده اونو برده بعد ازمدتی بتا به دلایلی پشیمان شده تو خیابان گذاشتش وبه خانوادهاش زنگ زده
یك نگران
-
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
منهم برای پیدا شدنش نذر معلولین كرده بودم ' بخاطر همدردی با این خانواده ' الان كه متوجه شدم اشك از چشمان از خوشحالی جاری شد ' خدا رو شكر ' كاش زودتر اعلام میكردید !!!
علیرضا
-
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
درود بر شما دوست عزیز.خداوند متعال امثال شما را روز به روز بیستر بكند كه به انسانیت و اخلاق و مردم اهمیت زیادی میدهید.خداوند حفطتون كند.
ناشناس
-
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
خدا را شكر پیگیر این خبر بودم خیالم راحت شد ....خدا لعنت كنه اون كسی رو كه برده بود اونجا...
پارسا
-
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۱
من میگم كسی كه بچه نداشته و بچه دار نمیشده این طفل معصومو برده بوده برا خودش..... ولی بعد از دوهفته یا تو مخارجش مونده یا دیده بچه داری سخته و بچه رو برگردونده به صاحبش
زهرا
-
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۱
چه خوب زهراكوچولوسالم پیداشد
سوری
-
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
خدا رو هزاران بار شكر. خیلی نگرانش بودم. خدایا شكرت. اما بعد هم میشد رفت زیارت امام رضا. چرا منتظر نموندید تحقیقات كامل بشه. بچه 13 روز بدون آب و غذا كجا بود؟ سرمای هوا؟ كجا خوابیده؟ كجا قضای حاجت كرده؟
بی نام
-
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
خیلی خوشحال شدم خداراصدهزار مرتبه شكر ولی شك دارم این طفلك۱۳شبانه روز توی این هوای سرد زمستانی تو خیابان سرگردان بوده باشه
محمد.. شریف
-
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
آقا....... حمد . سپاس خداوند را . همه كسانی كه در جریان خبر گم شدن این طفل بودند خوشحال شدند ... ولی داستان را به این سادگی قبولش مشكل است .؟ 13 روز در هوای آزاد .؟ من كه یخ میزدم . وای بحال این بچه .. انشاالله بعد از زیارت مشخص شود.
ناصر
-
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
والا به عقل جور در نماید مگر امكان داره یك بچه سه ساله سیزده روز اونم هفته قبل توی سرمای زیر صفر وبرف تهران وگرسنگی سالم پیدا بشه احتمالا یك نفر بچه رو دزدیده یا پیدا كرده برده بعد دیده عكسش همه جا هست ترسیده گیر بیفته بچه رو تو خیابان رها كرده.
احمدی
-
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
سلام واقعامتاثرشدم شایدباورنكنیدلحظه ای خودموبه جاش تصوركردم
amir
-
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
با سلام و احترام اگه بچه تو خیابون بوده حتما یا گشت پلیس پیداش میكرد یا مردم اونو به پلیس تحویل میدادن در غیر اینصورت محال بوده بچه زنده بمونه فرضیه صحیح بچه را فردی پیدا كرده و 13روز نگهداری كرده و بعد دو باره تو خیابون رها كرده حالا كی بوده و چی بوده را خود بچه بهتر از همه میدونه ممنون
مجید
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
خدایا شكرت.فقط شكر
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
۰
۰
خدارا صدهزار مرتبه شكر بچه پیدا شد.
حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
۰
۰
خدارو هزاران بار شكر، خیلی خوشحال شدم، امیدوارم از این به بعد چنین حادثه ای برای هیچ خانواده ای پیش نیاد، اونایی هم كه گمشده ای دارند به لطف خدا هرچه زودتر به گمشدشون برسند "انشاالله".
آقائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۰
۰
خدا را هزاران مرتبه شكر . از روزی كه این خبر رو خونده بودم نگران وضعیت خانواده و خودش بودم .
امیدوارم همه به گمشده هاشون برسن

نیازمندی ها