امروز لیگ برتر والیبال دختران به راه می‌افتد

سرمایه، مدعی جدید قهرمانی

لیگ برتر والیبال دختران ایران از امروز آغاز می‌شود و هفت تیم برگزارکننده جام پانزدهم هستند. بانک سرمایه، تیم تازه‌وارد لیگ که با مربیگری میترا شعبانیان چند ملی‌پوش را به خدمت گرفته در خانه والیبال، میزبان تیم سایپای تهران است. شاگردان نسرین خزانی در تیم سایپا در فصل گذشته به مقام پنجم رسیده بودند.
کد خبر: ۹۷۱۸۳۸

ذوب‌آهن اصفهان و دانشگاه آزاد که در سال‌های گذشته مقام‌های نایب‌قهرمانی و سومی لیگ را به دست آورده‌اند به میزبانی تیم اصفهانی به میدان می‌روند. دانشگاه آزاد مقام دوم و ذوب‌آهن اصفهان مقام سوم دوره گذشته را به دست آوردند.

در آخرین بازی هفته نخست تیم گاز تهران مدافع عنوان قهرمانی در سالن پژوهشگاه نفت تهران میزبان پارس است. شاگردان سیما صدیقی در تیم گاز در فصل جدید تلاش می‌کنند مانند سال‌های قبل به یکه‌تازی خود در لیگ ادامه بدهند. هرچند در فصل جدید رقیب سرسخت‌تری مانند بانک سرمایه را پیش رو دارند. این بازی ساعت 11 فردا برگزار می‌شود.

تیم شهرداری تبریز در این هفته استراحت دارد. پیش از این قرار بود تیم شهرداری ارومیه نیز در لیگ حاضر باشد، اما بازهم مثل گذشته قبل از آغاز لیگ یک تیم از حضور در بازی‌ها انصراف داد.

سرمایه، متهم ردیف اول

تیم‌های والیبال مردان و زنان بانک سرمایه متهم به استفاده از بیشترین بازیکنان ملی‌پوش هستند و به همین دلیل به این تیم‌ها انتقاد می‌شود. میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره تعداد ملی‌پوشان تیم خود گفت: ما سه ملی‌پوش داریم و نمی‌دانم چرا همه فکر می‌کنند اتفاق خاصی رخ داده است. برخی از بازیکنان آزاد بودند و ما کار غیرقانونی انجام ندادیم و تمام قراردادها شفاف است. ما هیچ قرارداد فضایی با بازیکنانمان نبستیم. شبنم علیخانی، مائده برهانی و مهسا صابری سه بازیکن ملی‌پوش ما هستند. نیلوفر ابراهیمی هم که کمک‌مربی مایدا چیچیچ است باز به تیم ملی دعوت شده و به همین دلیل او هم جزو ملی‌پوشان تیم ما به شمار می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها