7 شنبه

سرنخ جدید در پرونده قتل پدر و دختر

در نخستین روز هفته، پرونده قتل مرد میانسال و دختر هشت ساله‌اش در شمال تهران، پس از سه سال با دستگیری یک مظنون وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۹۷۰۸۵۸

بیست و هشتم مرداد سال 92 این پدر و دختر در خانه‌شان در منطقه دربند با ضربه‌های مرگبار چاقو از پای در آمدند و اجساد آنها در آشپزخانه توسط مادر خانواده کشف شد. با گذشت سه سال از این جنایت، سرنخ‌هایی جدید به‌دست آمدکه نشان می‌داد، نامزد سابق دختر بزرگ این خانواده در این قتل‌ها نقش داشته است. با دستور بازپرس ایلخانی این متهم جوان بازداشت شد و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. که ماموران در این بین متوجه شدند همین مرد سال 84 نیز به عنوان مظنون در قتل دوست تنهایش 20 روز بازداشت بوده و بعد آزاد شده و آن پرونده قتل همچنان مفتوح است. تحقیقات در این باره ادامه دارد.

خوددرمانی مادر، جان دخترش را گرفت

در دومین روز هفته، مادر جوان با خود درمانی فرزندانش، مرگ دخترش را رقم زد.

این مادر جوان همراه بچه‌هایش در روستای زرزمه ا طراف شهر بابل زندگی می‌کرد. او از چند هفته پیش متوجه شپش در موهای دختر هفت ساله و پسر ده ساله‌اش شد. این زن برای خلاصی از این ماجرا تصمیم عجیبی گرفت و از سمی که برای طیور استفاده می‌کرد روی سر بچه‌هایش گذاشت تا شپش‌ها از بین برود. اما این خوددرمانی باعث شد سم از طریق پوست در بدن این دو بچه نفوذ کرده و به مرگ دخترخردسال منجر شود، پسر خردسال با تلاش پزشکان زنده ماند.

اسیدپاشی عروس روی خواهرشوهرش

در سومین روز هفته اسیدپاشی عروس جوان روی خواهرشوهرش در محله افسریه تهران خبرساز شد.

ساکنان ساختمان درمحله بازدار افسریه با صدای کمک خواهی و سوختم سوختم دختر جوانی از خانه‌های خود بیرون آمده و با قربانی اسیدپاشی رو به رو شدند. دختر جوان و عروس خانواده قربانی اسیدپاشی شده بودند. این دو نفر به بیمارستان منتقل شدند. عروس به پلیس گفته بود که فرد غریبه‌ای بر روی آنها اسید پاشیده و گریخته است. اما خواهر شوهر مصدوم می‌گفت عروس خانواده زمانی که او خواب بوده می‌خواسته وی را خفه کند اما موفق نشده و بعد رویش اسید پاشیده و وی را سوزانده است و اکنون از عروس خانواده شکایت دارد. تحقیقات از عروس خشمگین در ارتباط با انگیزه‌اش از این اسیدپاشی ادامه دارد.

سناریوی 2 خواهر برای یک جنایت هولناک

در چهارمین روز هفته، زنی همراه خواهرنوجوانش و دوست مورد علاقه او به اتهام همدستی در قتل شوهرش در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد . این جنایت دی‌ماه سال 93 در ملارد رخ داد و همسر 17 ساله مقتول، خواهر او و مرد غریبه‌ای بازداشت شدند. با گذشت دو سال از این جنایت، متهمان در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. این دو خواهر که در قتل نقش داشتند در دفاع از خود هر کدام جنایت را برگردن دیگری انداخت و هر کدام می‌گفت دیگری با خوراندن نوشیدنی مسموم داماد خانواده را کشته است. این در حالی بود که پسر جوان هم می‌گفت در قتل نقش نداشته است.

ناپدری، جان دختر 18 ماهه را گرفت

در پنجمین روز هفته ناپدری ای به اتهام قتل دختر 18 ماهه همسرش در بیرجند بازداشت شد.

18 آبان امسال زن و مردی که دختر 18 ماهه‌ای را همراه داشتند، وارد بیمارستان امام رضا(‌ع‌) شهرستان بیرجند‌ شدند. بررسی‌های اولیه پزشکان نشان می‌داد که آثار جراحت روی بد‌ن او وجود دارد. مادر و پدر کودک مورد تحقیقات پلیسی قرار گرفتند و معلوم شد مرد جوان ناپدری این کودک است. ناپدری در اعترافش گفت: دختر همسرم گریه می‌کرد. گریه او امانم را برید. لگدی به پشت او زدم که با سر روی موکت افتاد. بعد حالش بد شد و او را به بیمارستان بردیم که فوت کرد. همان جا به دروغ گفتیم داخل جوی آب افتاده است.

فرار مرگبار سارق از طبقه سوم اداره پلیس

سارق کیف‌قاپ که در یکی از پایگاه‌های پلیس تهران در حال بازجویی بود، با پریدن از طبقه سوم آنجا فرار مرگباری را رقم زد. این حادثه در ششمین روز هفته خبرساز شد.

ساعت 12 و 40 دقیقه پنجشنبه ماموران یکی از پایگاه‌های پلیس تهران، بازپرس کشیک قتل را در جریان فرار مرگبار دزدی در اداره پلیس قرار دادند. تحقیقات نشان می‌داد که جوان سارق به اتهام کیف قاپی از پیرزنی دستگیر شده بود. روز حادثه هم هنگام بازجویی از باز بودن پنجره اتاق بازجویی در طبقه سوم سوءاستفاده کرده و قصد فرارداشته که به پایین سقوط کرد و جان باخت که دوربین مداربسته اداره پلیس فرار مرگبار او را ثبت کرده بود.

5 عضو خانواده قربانی گازگرفتگی

در آخرین روز هفته نشت گاز، جان خانواده پنج نفره بروجردی را گرفت.

با حضور آتش‌نشانان در خانه آنها در فاز 2 شهرک اندیشه بروجرد ، معلوم شد آنها که پدر، مادر و سه فرزندانشان بودند، براثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده‌‌اند. با هماهنگی قضایی اجساد آنها به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها