جلسه شورای شهر با تذکر خارج‌ از دستور حکیمی‌پور دچار تنش شد.
کد خبر: ۹۶۶۱۸۵
تنش در جلسه شورای شهر تهران

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم، صبح امروز در حالی که بررسی طرح سیاست‌های اجرایی لایحه بودجه شهرداری تهران برای سال آینده در شورای شهر تهران در حال طرح بود، حکیمی‌پور عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران در پایان سخنان خود در تذکری خارج از دستور خطاب به هیئت رئیسه گفت: رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر باید از مردم به خاطر کوتاهی‌هایی که داشته است عذرخواهی کند.

با این تذکر خارج از دستور، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران با فریاد به حکیمی‌پور گفت که شما باید از مردم عذرخواهی بکنید که ایجاد فتنه کردید و دروغگویی کردید. با این سخنان جلسه دقایقی با ناآرامی مواجه بود. پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران خطاب به حکیمی‌پور گفت که اعلام کرده بودی کسی که اسناد واگذاری املاک شهرداری را منتشر کرده آدم پستی بوده است، پست تویی فتنه‌گر، دروغگو.

سروری نیز با فریادهای متوالی خطاب به حکیمی‌پور او را فتنه‌گر و دروغگو می‌خواند. وی در ادامه حکیمی‌پور را سابقه‌دار در ایجاد فتنه دانست و تاکید کرد که این تو بودی که در شورای اول هم فتنه ایجاد کردی، فکر می‌کنی حالا هم شورای اول است که بخواهید فتنه ایجاد کنید.

رئیس شورای شهر با وجود تذکرات متعدد برای آرام کردن فضا قادر به این امر نشد و ناسزاهای طرفین به یکدیگر ادامه داشت.

سرخو دیگر عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران نیز که در مجاورت حکیمی‌پور نشسته بود، خطاب به پیرهادی گفت باید شهردار از مردم عذرخواهی کند، باید کسانی که تخلف کرده‌اند عذرخواهی کنند. برخی از اعضای شورای شهر از جمله دوستی تلاش داشتند ریش‌سفیدی کنند تا اوضاع آرام شود. تلاش چمران برای ادامه بررسی دستور جلسه توسط مسجد‌جامعی نیز با وجود تذکرات چندباره به طول انجامید.

پس از دقایقی با آرامش یافتن جلسه، ادامه بررسی سیاست‌های اجرایی لایحه بودجه شهرداری تهران توسط علیرضا دبیر ادامه یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حاجی
-
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
شرافت در آزادی اطلاعاته نه مخفی كاری! درود بر آدم با شرافت!
ادب مرد به از منصب اوست!
آرمان
-
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
این هم منطق و صبوری و اخلاق اسلامی مدیران كشور.به محض شنیدن انتقاد همو متهم به فتنه و غیره می كنند و استرس و نگرانی و تشویش را در سیستم جاری می نمایند .اینها هیچ كدوم خدمتگزار جامعه و ملت نیستند و در مقام سیاسی كاری و منفعت طلبی و جناح طلبی هستند.بیچاره مردم كه سالیان سال دلشان را به مكر و فریب اینها خوش كرده و منتظر معجزه می باشند!!!!!!!!
یوسف
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
بالاخره نفهمیدیم ان 8000000000تومان كه پارسال اقای رئیس میگفت پیدا میشودچه برسرش امد.
رهگذر
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
بازم انتخابات نزدیك شد و تخریب شروع شد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها