دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری:

محصولات نانویی ایران به 17 کشور صادر می شود

سند 10 ساله دوم راهبرد توسعه فناوری نانو تدوین شد

شهریور 93 مقام معظم رهبری سیاست هایی را به عنوان سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغ فرمودند که در راستای آن جهاد علمی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۶۵۲۶۶
سند 10 ساله دوم راهبرد توسعه فناوری نانو تدوین شد

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، کارشناس ارشد کارگروه سیاست گزاری و ارزیابی ستاد توسعه فناوری نانو در برنامه سلام ایران گفت: ارتقا جایگاه علمی کشور در علم و فناوری، تبدیل شدن به قطب علمی جهان اسلام، تحقیقات بنیادی و دستیابی به علوم و فناوری پیشرفته با برنامه ریزی و سیاست گذاری ویژه ازجمله سیاست های کلی بودن که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند.

سعید امیری در این زمینه گفت: ستاد فناوری نانو در سال های قبل طبق برنامه و سیاست های مدون و دستاورد های مهمی دست یافته است. در سال گذشته برنامه 10 ساله اول سند به پایان رسید و سند دوم 10 سال دوم با رویکرد تولید ثروت بازار و صنعت فناوری نانو ؛ تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه پرورش نیروی کار آمد و متخصص اولین گام و سرمایه اصلی جهاد علمی است .»افزود: 330 محصول نانو تایید شده در بازار است که در نمایشگاه هایی که به طور سالانه برگزار می شود به مردم ارائه می شود.

کارشناس ارشد کارگروه سیاست گذاری و ارزیابی ستاد توسعه فناوری نانو در نهایت گفت : امیدواریم با پشتوانه سرمایه انسانی جوان و کارآمد به جایگاه بالای علمی و توسعه فناوری دست پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها