آماده سفر به دنیای ماجراهای عجیب و غریب همراه با قهرمان‌های کوچک شوید. شما در این بازی به جزایر مختلف و دنیاهایی با موجوداتی شگفت‌انگیز سفر می‌کنید. باید هر موجودی را که سر راهتان قرار می‌گیرد، کنار بزنید تا بتوانید مسیر را ادامه بدهید.
کد خبر: ۹۶۴۶۸۸

در این راه قهرمان‌های کوچکی را پیدا می‌کنید که هر یک از آنها با توانایی‌های خارق‌العاده‌شان با شما همراه می‌شوند و شما را برای از بین بردن مزاحم‌ها همراهی می‌کنند. با کنار زدن هر موجود، سکه‌هایی به شما می‌رسد که می‌توانید از آنها برای افزایش توانایی‌هایتان استفاده کنید.

همچنین صندوقچه‌ها و غنایم دیگری را هم سر راه پیدا خواهید کرد. این بازی با این‌که بسیار ساده است و حتی بچه‌های بسیار کوچک هم می‌توانند آن را انجام دهند بشدت لذتبخش است. ویژگی مثبت و نقطه قوتش گرافیک فانتزی و سرگرم‌کنندگی آن است. این بازی چند هفته‌ای بیشتر نیست عرضه شده، ولی میلیون‌ها بار نصب شده است. شما هم امتحان کنید!

هر چه می‌خواهید دانلود کنید

File Browser & Manager یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت دانلود است که می‌توانید روی گوشی‌تان داشته باشید. با آن می‌توانید همه دانلودهایتان را صف کنید و ضمن دانلود کردن آنها به ترتیب همه فایل‌ها را در فولدرهایی که در این برنامه ایجاد می‌کنید، دسته‌بندی و نگهداری کنید. بخصوص برای کاربران سیستم‌عامل iOS که امکان ذخیره برخی فایل‌ها و ویدئوها را ندارند، این برنامه همه مشکلات را حل کرده است. در نسخه آی‌اواس این برنامه، شما چهار صفحه دارید که یکی از آنها مرورگر وب است. با این مرورگر می‌توانید هر فایلی را که خواستید باز کنید، در آن صورت برنامه هم مانند همه برنامه‌های مدیریت دانلود قابلیت دانلود آن فایل را به شما می‌دهد. در صورت تمایل فایل‌ها به صفحه دوم که فهرست دانلودهای شماست، اضافه می‌شود و پس از اتمام آن به صفحه سوم که فایل‌های شما در آن نگهداری می‌شود، می‌رود که می‌توانید آنجا با ساخت پوشه‌های مختلف فایل‌هایتان را دسته‌بندی و نگهداری کنید.

چه عکسی دوست دارید؟

یکی از معروف‌ترین برنامه‌های Wallpaper یا همان عکس‌های پس‌زمینه که بتازگی بیرون آمده HD Wallpapers است که مجموعه بسیار بزرگی از عکس‌های بزرگ اچ‌دی و همین‌طور عکس‌های پس‌زمینه صفحه اصلی (خانه) گوشی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از قابلیت‌های این برنامه آن است که ضمن ارائه فایل عکس به شما و امکان دانلود، می‌توانید آن را از درون برنامه هم به‌عنوان عکس پس‌زمینه گوشی‌تان انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های مهم این برنامه دسته‌بندی کاملی است که از عکس‌های مختلف دارد. اگر دوستدار طبیعت، جنگل و گل‌ها هستید، این برنامه عکس‌های زیادی برای شما دارد. اگر عاشق حیوانات هستید این برنامه تعداد زیادی عکس از گربه، سگ‌های بامزه، شیر، گرگ و… در اختیار شما قرار می‌دهد و در بخش فناوری و علم هم می‌توانید عکس‌های زیادی پیدا کنید. همین‌طور عکس‌های ورزشی، کارتونی، انتزاعی و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید در این اپلیکیشن پیدا می‌شود. می‌توانید از والپیپرهای زنده و متحرک و همچنین تصاویر سه‌بعدی استفاده کنید.

صاحب رستوران شوید

اگر به نظرتان مدیریت کافی‌شاپ و رستوران کاری راحت و مفرح به نظر می‌رسد، آستین‌هایتان را بالا بزنید تا ببینیم چند مَرده حلاجید؟ باید سفارش مشتری‌ها را درست و سریع تحویل بدهید و شعبه‌های جدید تاسیس کنید، البته همه چیز به آن راحتی‌ها هم که به نظر می‌رسد نیست. می‌توانید ساعت‌ها از بازی «سلطان غذا» لذت ببرید. هرچند نمونه‌های مشابه خارجی قبلا وجود داشته، ولی این بازی فارسی لطف خودش را دارد. ابتدای بازی، مدیریت و اداره یک کافی‌شاپ ساده در اختیار شما قرار می‌گیرد و در مراحل بعد با تاسیس رستوران‌های جدید، امپراتوری غذایی خودتان را شکل می‌دهید و به سلطان غذای ایران تبدیل می‌شوید! فراموش نکنید با معرفی رستوران‌هایتان به مردم، کسب و کارتان گسترش پیدا می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالبی که این برنامه دارد آن است که به شما امکان می‌دهد با دیگران رقابت کنید و در جدول رقابت هفتگی، خودتان را با دیگر کاربران اپلیکیشن بسنجید. بازی هدف‌های دیگری را هم دنبال می‌کند و باید به ماموریت‌هایی از جمله تعداد مشخصی سفارش، درآمد و دیگر اهداف تعیین شده برسید.

به بچه‌ها شمردن یاد بدهید

«سرزمین اعداد» برای کودکان سه ساله و بزرگ‌تر مناسب است. در این برنامه سعی شده آموزش‌های اولیه ازجمله آموزش‌های ابتدایی ریاضی در اختیار بچه‌ها گذاشته شود. سرزمین اعداد به اینترنت متصل است و بازی‌های جدید را مدام از منبع آنلاین دانلود می‌کند. برای پرورش بهتر ذهن کودکان توصیه می‌شود شمارش اعداد را در سنین پایین با روش‌های ساده یاد بگیرند. این مجموعه آموزشی که به‌صورت یک کتاب طراحی شده، اعداد را با اشکال زیبا و جذاب در قالب بازی‌های ساده و لذتبخش به کودک آموزش می‌دهد. همچنین این امکان وجود دارد که کودک شما شمارش را به زبان‌های دیگر نیز فراگیرد و به طور ابتدایی با کلماتی از زبان‌های دیگر هم آشنا شود. در این برنامه از تکنیک‌های اصولی و علمی آموزش به کودکان استفاده شده است. پس اگر شما هم یک کوچولو دور و برتان دارید، این برنامه را نصب کنید. برنامه سرزمین اعداد پرداخت درون برنامه‌ای دارد، ولی نصب آن رایگان است.

سیاوش رحمانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها