«مرگ ماهی» فیلم پربازیگر و درعین حال خوبی بود که مدت ها طول کشید تا رنگ اکران عمومی را ببیند و حتی زمان نمایش هم آن‌طور که باید، دیده نشد. اما سازندگان این اثر امیدوارند فیلم در نمایش‌ها و جشنواره‌های جهانی دست‌کم در معرض تماشای بهتری قرار بگیرد. این فیلم به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی، بتازگی به بیست و دومین جشنواره بین‌المللی مدفیلم رم راه یافت.
کد خبر: ۹۶۲۲۳۵

به گزارش جام‌جم، بیست و دومین جشنواره مدفیلم رم از 14 تا 22 آبان‌ در ایتالیا برگزار می‌شود. در «مرگ ماهی»، بازیگرانی همچون نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، ریما رامین‌‏فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، پانته‌آ بهرام، بابک حمیدیان، رابعه مدنی و سحر دولتشاهی ایفای نقش کرده‌اند.

دیگر عوامل تولید «مرگ ماهی» هم از چهره‌های سرشناس سینما هستند؛ محمود کلاری، مدیر فیلمبرداری این فیلم بود و تدوین را هم هایده صفی‌یاری و سپیده عبدالوهاب به‌طور مشترک انجام دادند. مهرداد میرکیانی و حامد ثابت هم به ترتیب طراح چهره‌پردازی و آهنگساز کار بودند. روح‌الله حجازی، کارگردان «مرگ ماهی» را با فیلم‌هایی مثل در میان ابرها، زندگی خصوصی آقا و خانم میم و زندگی مشترک آقای محمودی و بانو می‌شناسیم. او یکی از اپیزودهای فیلم درحال اکران و عاشورایی هیهات را هم ساخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها