خرید حلقه ازدواج با پول دزدی

عروس و داماد قلابی که پس از سرقت کارت بانکی زنی، بیش از 9 میلیون پول موجودی او را دزدیده و با آن طلا خریده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۲

به گزارش جام‌جم، یازدهم خرداد امسال زنی با حضور در کلانتری 107 فلسطین از سرقت کارت اعتباری بانکی اش خبر داد.

شاکی به پلیس گفت: عصر امروز از خانه‌ام در استاد معین خارج شدم و سوار اتوبوس بی‌آرتی شدم تا به میدان فلسطین بروم. با رسیدن به مقصد از اتوبوس پیاده شدم. مدت زمان کوتاهی نگذشته بود که پیامکی از بانک دریافت کردم که نشان می‌داد مبلغ 200 هزار تومان از حسابم کسر شده است.

وی افزود: گمان کردم این پیامک مربوط به برداشت‌های قبلی است و به آن توجهی نکردم. گوشی‌ام خاموش شد. ساعاتی بعد که تلفنم را شارژ کرده و آن را روشن کردم، متوجه پیامک‌های دیگری شدم که نشان می‌داد مبلغ 9 میلیون تومان از حسابم برداشت شده است. زمانی که کیفم را بررسی کردم، متوجه شدم مقداری پول و کارت بانکی که رمزم کنار آن بود، سرقت شده است. گمان می‌کنم این سرقت در همان اتوبوسی که سوار شدم رخ داده است.

در ادامه تحقیقات ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد پول‌های برداشتی از حساب شاکی به حساب یک طلافروش در میدان امام حسین(ع) واریز شده است. ماموران با حضور در طلافروشی به تحقیق از طلافروش پرداختند. مرد طلافروش به افسر بازجو گفت: زن و مرد جوانی به بهانه خرید طلای عروسی به مغازه‌ام آمدند و سرویس و انگشتر طلا از من خریدند و پول آن را با کارت بانکی پرداخت کردند. گمان نمی‌کردم این کارت سرقتی باشد .

در این مرحله ماموران با بازبینی دوربین مداربسته طلافروشی، تصاویر زن و مرد سارق را به‌دست آوردند.

به خواست بازپرس پرونده تصویر زن و مرد سارق بدون پوشش در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه مردم از هویت یا مخفیگاه آنها خبری دارند، با شماره تلفن‌های 51055390 و 51055389 با ماموران اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها