لیندزی لوهان (Lindsay Lohan) از والدینی ایتالیایی و ایرلندی به دنیا آمد. وی بازیگر، مانکن و خواننده پاپ آمریکایی است که به لطف زندگی پر از حادثه‌ها و حاشیه‌های گوناگون یکی از چهره‌های سرشناس هالیوود محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۱
ستاره هالیوود؛ سرباز جدید اردوغان! / تصاویر

لیندزی لوهان در سن ۱۷ سالگی جذابترین ستاره سینمای هالیوود لقب گرفت است و در سال ۲۰۰۸ رده نهم مجله ماکسیم را در برترین‌های سال از آن خود دارد.


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرادید ، این بار وقتی «لیندزی لوهان» حساب اینستاگرامی‌اش را بروز کرد، دیگر شاهد سلفی‌های رنگارنگش نبودیم؛ سلفی‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی از او کم ندیده‌ایم.

گفتنی است پیش از این لیلی الن، کیتی پری و شِر نیز پس از کودتای نافرجام ترکیه از اردوغان حمایت کرده بودند و اکنون با پیوستن لیندزی لوهان سلبریتی‌های طرفدار ترکیه و اردوغان روز به روز بیشتر می‌شوند.

بازیگر هالیوودی طرفدران اردوغان کیست؟
تروریسم را محکوم می‌کنیم - ان شاء الله، دعا کنید

لیندزی که در "دختران بدجنس" نقش بازی کرده، این بار عکسی از خودش در یک اردوگاه پناهندگان در نزدیکی مرز ترکیه با سوریه منتشر کرد. موهای رنگی لیندزی با حجاب رنگارنگش جالب توجه بود. در کنار وی، چهره یک مددکار اجتماعی با لبخندی بر لب حضور دارد.

لوهان، 30 ساله، پس از بازدید از اردوگاه پناهندگان "غازی عینتاب" در جنوب ترکیه از عبارت «بخشندگی و عشق» نسبت به افرادی که با آن‌ها دیدار داشت، استفاده کرد. حمایت لوهان از اردوگاه پناهندگان در واقع حمایت او از اردوغان را نشان می‌دهد.

منبع : ساندی تایمز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نوذر
-
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
مواد مخدر داغونش كرده......خیلی زیباتر بود.....هركدام از این هالیوودیها كه چهره شان به تدریج به هم میریزد پس از كلی بی اخلاقیها و قانون شكنیهای دوران جوانی ژست انساندوستانه و حقوق بشری به خود میگیرند و فعلا داغترین اخبار در مورد جنگ سوریه است پس پناهندگان سوری بهترین ژست را میتواند برای آنان ایجاد كند. به قول روح الله كار آمریكا ی پلشت است!!!
تورك
-
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
شما چرا چشمت در اومده شمام برین جنیفر لوپز بیارین چادر سرش كنین
الهه
-
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
بهتر است بدانید كه خانم جنیفر لوپز را هم پسر قذافی برای كنسرت اختصاصی اش با پرداخت پول كلانی دعوت كرده بود و در آخر برنامه هم با شال بر سربا هم عكس انداخته بودند.
سروش
-
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
اولا اینكه جنیفر لوپز معتاد والكلی نیست و درضمن پرطرفداراست و در هالی وود هم دایما نقش های جدید به ایشان پیشنهاد می شود وموزیك هم همیشه شماره یك است. پس او رانمی شود با كسی كه در زمان نوجوانی چند تا فیلم بازی كرده وفراموش شده مقایسه كرد.
یك خانم ازآمریكا
-
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
این خانم ورشكسته كه فقط بخاطر كارهای خلافش تقریبا هر چند وقت یك باریك دادگاه جنجالی درآمریكا دارد كه مورد توجه رسانه ها هم قرار می گیرد این بار خواسته این طوری جلب توجه كند در ضمن مدت ها است كه در هالیوود كسی نقش جدیدی به او نداده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها