دوربین چسبان

پودو (Podo) دوربینی است که می‌توان آن را روی سطوح مختلف چسباند و از منظره جلوی آن عکس گرفت.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۲

برای این کار، کافی است آن را با گوشی هوشمندمان هماهنگ کنیم. این دوربین به محض گرفتن عکس، آن را به گوشی هوشمند ارسال می‌کند. پودو به دلیل برخورداری از لنز و نیز حسگرهایی پیشرفته می‌تواند تصاویری با کیفیت بالا تهیه کند. یکی از قابلیت‌های جالب پودو این است که می‌توان شش تا از آنها را با گوشی هوشمند هماهنگ کرد. به‌این‌ترتیب می‌توان تصاویری جالب به‌صورت همزمان یا با تاخیر زمانی مورد نظر گرفت. پشت بدنه پودو از جنس ماده‌ای ویژه است که به سطوح مختلف می‌چسبد. این ماده برخلاف بسیاری از مواد مشابه در گذر زمان از بین نمی‌رود و به‌این‌ترتیب تا سال‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. پودو قرار است با قیمت 79 دلار تا سال آینده میلادی به بازار عرضه شود.

موفی برای آیفون‌دارها

چند سال است قاب و کاورهایی با کاربردهای متنوع طراحی و به بازار عرضه شده‌اند. موفی (mophie) یکی از این محصولات است که علاوه بر امکان شارژ، می‌تواند از کارت‌های بانکی و دیگر کارت‌های شما نیز محافظت کند. این قاب به‌صورت ماژولار یا چند قطعه‌ای به کاربران عرضه می‌شود. برای استفاده از موفی کافی است ابتدا پوشش اولیه آن را روی گوشی آیفون خود نصب کنید. حال اگر باتری گوشی‌تان رو به اتمام بود و به شارژ نیاز داشتید، می‌توانید پاوربانک ویژه موفی را به آن متصل کنید. این پاوربانک امکان 12 ساعت کار بیشتر را به آیفون می‌دهد.

همچنین اگر می‌خواهید کارت‌های بانکی خود را همراه داشته باشید، می‌توانید قطعه‌ای را که ویژه این کار طراحی شده به این کاور متصل کنید. قالب اصلی موفی 40 دلار، باتری آن 50 و کاور نگهداری کارت نیز 20 دلار قیمت دارد.

تلویزیون یک وجبی

می باکس (Mi Box) گجتی جمع و جور است که می‌توان از آن برای تماشای انواع فیلم یا انجام بازی روی تلویزیون استفاده کرد. این دستگاه که با سیستم‌عامل اندروید 6 کار می‌کند می‌تواند انواع فیلم، خبر، بازی و نیز برنامه‌های رادیویی مورد نظر کاربر را از طریق اینترنت دریافت و روی تلویزیون پخش کند. همچنین کاربر می‌تواند فیلم مورد نظر خود را که روی گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ دارد همزمان روی تلویزیون مشاهده کند. می باکس از قابلیت جست‌وجوی هوشمند در حساب کاربری یوتیوب و نیز گوگل‌پلی برخوردار بوده و فهرستی پیشنهادی از فیلم‌ها و بازی‌هایی را که احتمالا مورد علاقه او هستند ارائه می‌دهد. می باکس همچنین امکان جست‌وجوی صوتی را نیز در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد و بلافاصله می‌تواند عبارت گفته شده توسط کاربر را جست‌وجو کند.

برای چشمان خسته

بسیاری از افراد هر روز در محل کار یا منزل، زمان زیادی را در برابر نمایشگر رایانه سپری می‌کنند که این کار در نهایت به خستگی شدید چشم می‌انجامد. اگر شما هم با این مشکل دست به گریبان هستید، عینک ویژه هشت ثانیه (8Seconds) می‌تواند برایتان سودمند باشد. به محض این‌که کاربر این گجت را به چشم می‌زند، دستگاه روشن شده و نوری را به‌صورت متحرک در برابر چشمان کاربر نمایش می‌دهد. این کار در نهایت سبب حرکت چشم و کاهش فشار از روی ماهیچه‌های چشمی می‌شود.

سازندگان این گجت ادعا می‌کنند فقط هشت ثانیه استفاده از این دستگاه می‌تواند فشار چشمی وارد شده طی نگاه کردن به صفحه نمایش را کاهش دهد. این گجت همچنین اپلیکیشنی دارد که به وسیله آن می‌توانید ضمن تنظیم زمان هشدار، قدرت بینایی خود را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. عینک هشت ثانیه 131 دلار است.

لذت یک خواب شیرین

خواب خوب اهمیت زیادی در داشتن یک روز عالی دارد. اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید صبح‌ها زودتر بیدار شده و شب‌ها خواب بهتری داشته باشید، کلو (Kello) وسیله مناسبی برای شماست. این گجت به‌عنوان مربی خواب، کارکردهای مختلفی دارد. نخست این‌که می‌تواند شما را صبح‌ها با صدای مورد علاقه‌تان بیدار کند. این گجت از قابلیت هماهنگی با لامپ‌های هوشمند برخوردار است و می‌تواند تنظیمات مربوط به نور مناسب را برای کارکرد بهتر ساعت داخلی بدن به این لامپ‌ها ارسال کند. یکی از کارکردهای جالب کلو، ارائه الگویی برای تنفس بهتر هنگام خواب است. کافی است کاربر الگوی تنفسی را که روی صفحه نمایشگر این دستگاه ارائه می‌شود دنبال کند تا ضمن آرام شدن، سریع‌تر هم به خواب برود. همچنین کلو برای کسانی که الگوی خوابشان پس از سفرهای هوایی طولانی به هم می‌خورد نیز سودمند است. کلو 109 دلار قیمت دارد.

دایره‌ای برای همه

سیرکل (Circle) گجتی است که با همراه داشتن آن می‌توانید از امنیت خود و گم نشدن وسایل‌تان مطمئن باشید. اگر کاربر این گجت گم شود یا در موقعیتی خطرناک قرار گیرد، کافی است دکمه ویژه روی آن را فشار دهد. به‌این‌ترتیب هر8ثانیه یکبار، پیامکی برای یکی از اعضای خانواده یا دوستان او ارسال می‌شود. این پیامک حاوی موقعیت دقیق این فرد روی نقشه گوگل است. کاربر می‌تواند شماره تلفن سه نفر را در این فهرست دریافت پیامک وارد کند.

همچنین می‌توان سیرکل را درون کیف یا چمدان خود قرار داد. به‌این‌ترتیب در صورت گم شدن این وسایل، به‌راحتی با استفاده از اپلیکیشن سیرکل می‌توان موقعیت دقیق آنها را شناسایی کرد. یکی دیگر از کاربردهای سیرکل، استفاده از آن به‌عنوان کنترل از راه دور برای گوشی‌های هوشمند به منظور گرفتن عکس سلفی است.

ساعت سلامتی

مدتی است ایسوس، ساعت هوشمند خود با نام ویوو واچ (Vivo Watch) را به بازار عرضه کرده است. این ساعت پس از ارتباط با گوشی هوشمند می‌تواند ضمن نمایش پیام‌های گوشی، برنامه روزانه کاربر را یادآوری کند. اما این ساعت چند قابلیت جذاب نیز دارد. یکی از این قابلیت‌ها، بررسی نحوه حرکت بدن هنگام خواب و در نتیجه ارزیابی کیفیت آن است. ویوو واچ همچنین با استفاده از فناوری ویژه خود می‌تواند ضربان قلب کاربر را نیز مورد ارزیابی قرار دهد. ویوو واچ می‌تواند هنگام ورزش بسیار سودمند باشد. این ساعت ضد آب و ضد گرد و غبار، کالری مصرفی کاربر طی ورزش را نشان داده و در صورتی که میزان تحرک او از حد مجاز بیشتر شد، به او هشدار می‌دهد. همچنین کاربر می‌تواند میزان ورزش روزانه خود را از طریق همین گجت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

صالح سپهری‌فر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها