مردی که در پی سرقت از 21 خانه یکصد میلیون طلا و هفت میلیون تومان پول به دست آورده بود، درحالی دستگیر شده که مدعی است با پول و طلاها شیشه خریده و مصرف کرده است.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۵

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از سرقت خانه‌اش خبر داد. ماموران با بررسی موضوع متوجه شدند در نبود صاحبخانه، طلاهای این خانواده سرقت شده است. همزمان با این شکایت و ادامه تحقیقات، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت ‌های مشابهی را مطرح کردند. جست‌وجو‌ها در این‌باره ادامه داشت تا این‌که رد مردی سابقه‌دار به دست آمد و او دستگیر شد. متهم دیروز با انتقال به شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران، به بازپرس علی وسیله ایرد موسی گفت: سه سال پیش از شهرستان به تهران آمدم. خانواده‌ام در شهرستان سه هکتار زمین داشتند و کشاورزی می‌کردند، اما به دلیل خشکسالی کار کشاورزی‌مان بی‌نتیجه ماند و برای یافتن کار به تهران آمدم. با خودروی پراید مسافر جابه‌جا کرده و روزانه 40 هزارتومان به دست می‌آوردم، اما به دلیل اعتیادم به شیشه، بیشتر آن را خرج خرید مواد می‌کردم.

وی افزود: خرج زندگی‌ام تامین نمی‌شد تا این‌که در پی دوستی با دو مرد، سرقت‌هایم را شروع کردم. من و همدستانم به خانه‌های شرق تهران دستبرد می‌زدیم. اگر در ورودی مجتمع‌های مسکونی باز نبود، زنگ همسایه را زده و با ادعای این‌که همسایه هستم وارد آپارتمان شده و 10 دقیقه‌ای طلا و پول صاحبخانه‌ها را سرقت می‌کردم. از این دزدی‌ها هفت میلیون تومان پول نقد و صد میلیون تومان طلا به دست آوردم که با بیشتر این اموال شیشه خریده و مصرف کردم. روزی شش گرم مواد مصرف می‌کردم. مصرف شیشه حتی مرا تا مرز خودکشی برد.

متهم با اعتراف به این‌که به 21 خانه دستبرد زده است، روانه زندان شد. تحقیقات برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها